חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

תיקון צינור מזגן קפוא

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

תיקון צינור מזגן קפוא
תיקון צינור מזגן במצב קפוא

צינור מזגן קפוא, "מזיע" או סתום – כל הסיבות והפתרונות 

זקוקים לתיקון המזגן? טכנאי מזגנים מוסמכים מטעם חברת אולימפוס מגיעים למגוון אזורי שירות: יש לנו טכנאי מזגנים בתל אביב, ברמת גן, ברמת השרון, בגבעתיים, בנתניה, בסביון, ברחובות ובערים נוספות. הטכנאים מגיעים במהירות לאזור השירות, ומציעים פתרון יעיל לתקלה במחירים אטרקטיביים. הפעלתם את המזגן ולפתע הבחנתם שצינור המזגן קפא? אל דאגה. מדובר בתקלה נפוצה, המתרחשת לעיתים בכל סוגי המזגנים, ועשויה להעיד על מספר בעיות לא רציניות בדרך כלל. בכתבה הנוכחית נשפוך אור על המקרים הגורמים לצינור המזגן לקפוא או להיסתם, ומה ניתן לעשות כדי לטפל בתקלה.

צינור מזגן מזיע- המזגן מפריש לחות

מהן הסיבות הגורמות לצינורות המזגן "להזיע"? לרוב אלו הבדלי החום והקור. לרוב נראה שהצינורות מפרישים לחות כשהצנרת של המזגן חשופה, והיא ללא חומר בידוד. תופעה זו היא תקינה לגמרי. בעיקר כאשר האוויר חם והצינורות קרים. כדי למנוע את הפרשת הלחות והטפטופים, יש לעטוף את הצינורות בחומר מבודד.

צינור מזגן סתום- מה ניתן לעשות?

במקרה בו צינור המזגן סתום, הדבר עשוי להעיד על קיומה של תקלה באחד מצינורות המזגן. יתכן והתקלה טמונה בצינור המעביר את הגז או בצינור הניקוז של המזגן. כך או כך, סתימה באחד מצינורות המזגן, עלולה להביא לקצר ולהרס המזגן אם לא נטפל בהתקלה בהקדם. טכנאי מזגנים מוסמך יוכל לאתר את מקור הסתימה ולפתור את התקלה במהירות. ניתן לטפל בתקלה בשתי דרכים עיקריות:
  • באמצעות החלפת הצינור הסתום והבעייתי
  • באמצעות פתיחת הסתימה בצינור (באמצעות כלי ייעודי)

צינור מזגן קפוא- כך תטפלו בתקלה

מערכת הצינורות במזגן מורכבת מ-2 צינורות עיקריים: צינור עבה (צינור היניקה) וצינור דק. שכבת קרח בכל אחד מהצינורות מעידה על בעיה שונה:
  • צינור עבה- כאשר הצינור העבה קופא ככל הנראה שמדובר בסתימה באחד מחלקי המזגן, הגורמת להצטברות קרח. הסתימה יכולה להופיע במעבה, במאייד ואף באחד מהפילטרים.
  • צינור דק- כאשר הצינור הדק קופא, אות היא כי קיימת בעיית גז במזגן. בעיה זו עשויה להתרחש עקב מחסור גז במזגן או לחילופין בעיה של דליפת גז. כך או כך, אם הבחנתם שאחד מצינורות המזגן קפא, יש להזמין טכנאי מזגנים מיומן באופן מידי.
עלות צינור מזגן קופא, הכוללת את ביקור הטכנאי ואת הטיפול בתקלה, עשויה לנוע בין 150- 600 ₪ במזגנים סטנדרטיים.

בידוד צינורות הגז- הקדימו רפואה למכה

כאשר צינורות הגז בתוך הבית אינם מבודדים, הדבר עלול לגרום לטמפטוף של הצינורות עקב הצטברות לחות. כאשר הצינורות חשופים למזג האויר באופן קבוע, הם עשויים להיות מושפעים ממנו באופן ישיר ולגרום לבעיות במזגן:
  • בחורף- טמפרטורה נמוכה עשויה להקפיא את המזגן
  • בקיץ- חום רב עלול לגרום לטפטופים ולעבודה פחות יעילה של המזגן.
לכן מומלץ מאוד להקפיד על בידוד צינורות הגז, כך עבודתו התקינה של המזגן תשמר לאורך זמן, ותופענה פחות תקלות.

תקלה במזגן? צוות טכנאי אולימפוס לשירותכם!

אם המזגן שבביתכם משמיע רעשים, קופא או סתום, זה הזמן להעזר בטכנאי מזגנים מקצועי. צוות אולימפוס מטפל בתקלות בכל סוגי המזגנים של החברות המובילות: תדיראן, אלקטרה, מיצובישי, טורנדו, פמילי, ווירפול, ועוד, ומספק חלפים מקוריים לכל סוגי המזגנים, להארכת חייו של המזגן. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, וטכנאי מזגנים מוסמך יגיע לביתכם תוך שעה מרגע הפניה.

סרטון הסבר

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן