חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים מיני מרכזי | תיקון מזגן מיני מרכזי

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים מיני מרכזי תיקון מזגן מיני מרכזי אולימפוס מיזוג אויר

טכנאים יוצאים החברות הגדולות תוך שעה והמזגן עובד

שרות SOS זמינים 24/7 אחריות בכתב לכל תיקון רכב עם כל החלקים המקוריים מה שאומר תיקון מזגן במקום. אצלנו השירות נעשה באהבה כבר בשיחה תרגישו בהבדל. טכנאי מזגנים מומחים ומורשים לתיקון כל החברות מיני מרכזי אלקטרה, תדיראן ,טורנדו ,LG, מיצובישי

"לממליצים שלנו יש שמות אמתיים"

amikam nomberg
amikam nomberg
24/09/2023
המזגן הפסיק לקרר ערב יום כיפור חום כבד מאוד בבית ואמא בת 85 התקשרתי לטכנאי אברהם והוא היה אנושי קשוב מקצועי והרבה סבלנות והדריך אותי טלפונית איך לבדוק ומה לעשות והצלחנו לתקן את התקלה והמזגן חזר לקרר מאוד ממליץ ממש הפתעה ומזל שיש אנשי מקצוע כאלה תודה רבה 🙏
אילנה שרף
אילנה שרף
23/09/2023
איש ישר ואמין. הייתה לנו תקלה ודרך הטלפון הוא נתן לנו מענה ועזר לנו במיידי. ממליצה בחום רב!!
ירדן גברון
ירדן גברון
16/09/2023
הגיע בשבת שהיא גם חג, תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרנו. פתר את התקלה בשניות, במקצועיות ובהגינות יוצאת מן הכלל. מחיר הגון בפרט בתעריף חג. מאוד מומלץ!
Tamar Atiya
Tamar Atiya
15/09/2023
אברהם הגיע כשעה לפני כניסת חג ושבת. עשה עבודה מוצלחת והכל בסבר פנים יפות. ממליצים בחום, שירות מצוין ומקצועי
Victor Lev
Victor Lev
09/09/2023
שירות באמת 5 כוכבים. הגיעה יום שבת, זיה ישיר שחסר גז במזגן. מקצועי, עדיב. ממליץ בחום.
טל נחמד
טל נחמד
02/09/2023
התקשרנו בשבת בבוקר שהמזגן קיצר, הגיע תוך שעה וחצי, הסביר לפני התיקון, תיקן באופן מקצועי, שירותי מאוד. ממליצה בחום
Michal Levit
Michal Levit
01/09/2023
מספר אחת!
קארין עבדי
קארין עבדי
18/08/2023
מקצועי !!!! יום שישי 10 דק לפני כניסת שבת טיפל בתקלה במהירות...בייעוץ טלפוני בלבד תוך 10 דק היה לנו מזגן תודה רבה🙏
dani nachmias
dani nachmias
12/08/2023
שירות מעולה, אמין ומהיר !!!!

מחיר טכנאי מזגן מיני מרכזי

מחיר טכנאי מזגנים למיני מרכזי מתחיל מ 250 שקלים , במסגרת הביקור מגיע טכנאי בכיר שמכיר את סוג המזגן שלכם על כל החלקים והתופעות שלו. מה מקבלים ב 250 ₪ 

נגן וידאו אודות שירות טכנאי מזגנים בכפר סבא

טכנאי מזגן מיני מרכזי עם ניסיון ורישיונות

טכנאי מזגן מיני מרכזי אולימפוס עם רישיונות דרג 3 ורישיונות חשמל לתיקון מזגן מיני מרכזי. אנחנו מרכיבים רק חלקים מקוריים כך שאיתנו אתם מקבלים בסוף מזגן שעובד כמו חדש ולפעמים יותר, אצלנו אתם מקבלים לא רק מקצועיות אמינות ועמידה מזמנים יחס אישי ואכפתיות למה שחשוב לכם.

התקנת מזגן מיני מרכזי עם אולימפוס מיזוג אויר

התקנת מזגן מיני מרכזי דורש תכנון יסודי לדירה או לכל חלל רק עם מתקין מזגנים שיודע לתכנן את כל השלבים להתאמה ולהתקנת מזגן מיני מרכזי. היום ישנם המוןןן אפשרויות להתקנת מיני מרכזי : מזגן מיני מרכזי "רגיל" ,מזגן מיני מרכזי עם יחידה פנימית צרה , יחידה פנימית אופקית מזגן עם לחץ סטטי גבוה או נמוך ואפילו בינוני. עם אולימפוס מיזוג אויר תתקינו את המזגן שלכם ברמה הגבוה ביותר בגלל שאנחנו לא מעגלים פינות, מה עוברים איתנו המתקנת מיני מרכזי: פגישה בבית הלקוחות-בפגישה עושים תוכנית עבודה שלמתקין המזגנים יהיה קל לרות על התקנת מזגן מני מרכזי, מחליטים איזה גודל מזגן צריכים,איפה ממקמים אותו יחידה פנימית יחידה חיצונית ,איך להעביר את צנרת הגז בין היחידות,חלוקת לחץ אויר בין החדרים,מיקום אויר חוזר ועוד…. יום התקנה- עם צוות מתקינים עם ניסיון עשיר ורמת התקנה לא פחות ממושלמת. קבלת השלט להפעלת המזגן

תיקון מזגן מיני מרכזי אינוורטר

תיקון מזגן מיני מרכזי אינוורטר יכול להיות רק עם טכנאי שמכיר את כל רכיבים המערכת האינוורטר ,מזגן מיני מרכזי אינוורטר מאוד מתקדם ובעל המון חלקי אלקטרוניקה רק טכנאי מזגנים שבאמת יודע איך המזגן עובד ומה תפקיד של כל חלק יכול לתת שירות למזגן מיני מרכזי אינוורטר. טכנאי מזגנים מאולימפוס עברו קורסים מקיפים ביותר בארץ לתיקון מערכות מתקדמות אלו. אצלנו תקבלו שירות תיקון למזגן אינוורטר חסכוני כי אנחנו יודעים בדיוק מה לתקן במזגן ,לנו יש מעבה לתקון כרטיס האינוונטר כך שלנו יש פתרון למערכות שכבר לא ניתן להשיג חלקים או החלקים יקרים מדי ובכך לחסוך הרבה כסף לכם.

תיקון דמפרים למזגן מיני מרכזי

תיקון דמפרים למזגן מיני מרכזי דורש טכנאי מזדגנים שמבין במערכת ויש לו את החלקים ,ישנם שתי סוגי מרכות דמפרים , דמפרים למזגן מיני מרכזי ON/OFF ודמפרים למזגן אינוורטר. אם מותקן לכם מערכת דמפרים ולא יוצא אויר באחד הפתחים כנראה שיש לכם תקלה בדמפרים. יכול להיות שכרטיס של הדמפרים לא תקין או המנוע שמסובב את התריס ועוד.. תתקשרו נשמח לעזור לכם לאבחן מה הבעיה בדמפרים שלכם.

טכנאי מזגן מיני מרכזי

תיקון מזגן מרכזי החל מ 250 ש"ח
אם הגעתם לכאן סימן שיש ברשותכם מזגן מיני מרכזי מקולקל. טכנאי מזגנים מיני מרכזי של חברת אולימפוס ממתין לקריאה שלכם ויכול להיות אצלך בבית או בעסק תוך שעה. הכנו עבורכם מידע מקצועי שיעזור לכם להבין מה התקלה במזגן המיני מרכזי שלכם מה הפתרון ומה העלות של תיקון המזגן.

מה זה מזגן מיני מרכזי?

מזגן מיני מרכזי הוא מזגן בעל יחידה מרכזית אחת שמזרימה את האוויר לכל החללים השונים באמצעות תעלת אוויר ייעודית. בניגוד למזגן עילי, במערכות מיני מרכזיות גם יחידת המאייד וגם המדחס נמצאים מחוץ לחלל המגורים. למערכת מיני מרכזית יש צינור ניקוז אחד ובשילוב עם תעלות המיזוג אנחנו מקבלים יחידה אחת פונקציונלית שנסתרת מהעין ומשתלבת בצורה מושלמת בכל החדרים. 

אילו סוגי מזגנים מיני מרכזיים קיימים? וכיצד זה משפיע על עבודתו של טכנאי המזגנים המיני מרכזיים

on off – מזגן מיני מרכזי ON OFF הוא מזגן בעל מדחס סטנדרטי שעובד לסירוגין, ברגע שהמזגן מגיע לטמפרטורה המבוקשת המדחס יוצא לגמרי מעבודה.

 

יתרון מזגן מיני מרכזי On Off –

  • מערכת פשוטה לכן קיימים חלקי חילוף גם חליפיים וגם מחלקי חילוף מקוריים דבר הגורם להוזלה של מחיר התיקון
  • מערכת קלה באופן יחסי לתיקון – מערכות מיני מרכזי הן מערכות לא מורכבות ,תקלות מסוימות ניתנות לתיקון באופן קל יחסית חסרונות מערכת בהיבט של טכנאי מזגנים
  • מערכת מיזוג בעלת רכיבים כגון מדחס ומנועים הצורכים חשמל בכמות גבוהה באופן יחסי אינוורטר – מזגן מיני מרכזי אינוורטר הוא מזגן בעל מדחס מתקדם שיודע לשנות את קצב הפעולה שלו על מנת לשמור על טמפרטורה יציבה בחדר.

 

יתרונות מערכת –

  • מערכת מתוכמת העבודת על תפוקה נמוכה , חסכונית בתצרוכת חשמל.
  • איכות מיזוג מעולה,שמירה על בקרת טמפרטורה רציפה וקבועה. חסרונות מיני מרכזי אינוורטר (היבט של תיקון מזגן)
  • עלות רכישה גבוהה
  • תלוי חברה יצרנית בחלקי חילוף
  • חוסר בחלקי חילוף
  • חלקים יקרים בצורה משמעותית כגון מדחס , כרטיסי פיקוד, מנועים
  • חוסר בידע מקצועי – מעט מאוד טכנאי מזגנים יודעים לגשת לתקלות ולתקן באופן מקצועי יחידות מיני מרכזית

תיקון מזגן מיני מרכזי של החברות המובילות בישראל

החברות הגדולות במשק הישראלי אחראיות על הפצה וייצור של המזגנים המיני מרכזיים בישראל אנו נותנים שירות תיקונים למערכות מיני מרכזיות של החברות:

אילו תקלות נפוצות במזגן מיני מרכזי?

  • מנוע פן מאייד למזגן מיני מרכזי יש מנוע פן בעל ספיקת אוויר גבוהה מאד ביחס לזו של מזגן מפוצל. המנוע פן מסחרר אוויר לכל חלל הדירה הממזוג ולכן הוא גדול ובנוי לעבוד שעות ארוכות. כתוצאה מהעבודה הרבה , הבלאי גבוה הוא נוטה להתקלקל מבחינה מכנית או עם תקלות חשמל. המנוע נמצא במאייד הממוקם בדרך בתוך בוידען או בהנמכת גבס ולכן הגישה אליו לעיתים קשה ומסורבלת. במדיה ומתקלקל הזמינו טכנאי בעל ניסיון רב בהחלפה ותיקון. על הטכנאי לוודא את גודל המנוע,את כיוון הסיבוב של המנוע וחברת הייצור של המנוע
  • נזילת מים במיני מרכזי נזילת מים במזגן מיני מרכזי תקלה שכיחה אשר הנזקים ממנה גדולים וכבדים. החל מהצפה של קירות הבית ועד קריסה של קירות גבס וקונסטרוקוציות. לכן מומלץ בעת תקלה של נזילה מים מומלץ לוודא כי לטכנאי יש ניסיון רב עם תקלות מהסוג הזה

חברת אולימפוס מציעה טכנאים בעלי ניסיון רב במערכות מיני מרכזיות ובעלת ותק של מעל 20 שנה בתחום.

סיבות לנזילות מים במזגן מיני מרכזי

  • צינור ניקוז סתום
  • פילטרים סתומים
  • סוללת מאייד סתומה
  • שיפועים לא נכונים

במשאבת מים במזגן מיני מרכזי – פתרון ניקוז למזגנים בעלי נזילות בנוסף, במזגנים מיני מרכזיים יש משאבת מים שהתפקיד שלה הוא להתגבר על חוקי הפיזיקה והגרוויטציה. מכיוון שמערכת מיני מרכזית מותקנת בדרך כלל בבוידעם, בעליית גג או בהנמכת גבס, הצנרת שמנקזת את המים החוצה נמצאת בשיפוע, לפעמים כלפי מעלה. לכן צריך להתקין משאבת מים שהתפקיד שלה הוא להתגבר על חוקי הדווטציה ולדחוף את המים כלפי מעלה. אם יש תקלה במשאבת המים של המזגן, רק טכנאי מזגנים מיני מרכזי סופר מקצועי כמו אלה של אולימפוס יוכלו לאתר אותה במהירות ולתקן אותה לפני שיהיה נזק. מילוי גז במזגן מיני מרכזי בעקבות חוסר או דליפה מערכת הגז במזגן מיני מרכזי היא גודלה באופן יחסי לשאר המזגנים. לכן מומלץ אחת לשנתיים שטכנאי מזגנים יבדוק את לחץ המערכת,על מנת למנוע תקלות עתידיות למזגן. כאשר אתם מזהים חוסר גז במערכת מיני מרכזי חשוב לבדוק את הסיבה למחסור, בין אם דליפה או אחזקה שוטפת (המערכת אינה אטומה ב 100% לכן קיימת זליגה מסוימת ואחת לכמה שנים יש למלא גז). במידה ויש חוסר בכמות גדולה עליכם לאתר את מקור הדליפה ולתקן.

מקומות שכיחים מהם בורח גז במערכת מיזוג מיני מרכזית

  • סוללת מעבה
  • צנרות גז באזור המדחס
  • סוללת מאייד

איך לאתר דליפת גז במזגן מיני מרכזי?

קיימות 3 שיטות לאיתור דליפת גז במזגן מיני מרכזי:

 

  1. גלאי נזילות אלקטרוני – עם הגלאי עוברים לאורך הצנרת של הגז ובמידה והגלאי מצפצפף במקום בו קיימת דליפה.
  2. חנקן – חנקן וגז בלחץ מאוד גבוהוכאשר הוא עובר במערכת הגז שומעים שריקה של הגז ממקור הדליפה
  3. סקוטש וסבון – (שיטה פרימיטיבית אך טובה ומדויקת) מילוי גז במערכת מיזוג מיני מרכזי

השיטה המדויקת ביותר למילוי גז במערכת מיני מרכזית היא על ידי משקל. לכל מזגן יש יחידת משקל המתאימה לו למילוי.

כמה עולה שירות למזגנים מיני מרכזיים?

התיקון
המחיר
החלפת משאבת מים
1000-1800 ש"ח
החלפת מנוע פן פנימי מיני מרכזי
1200-1800 ש"ח
החלפת מנוע פן חיצוני מיני מרכזי
1200-1600 ₪
החלפת חיישנים מיני מרכזי
400-600 ₪

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

תחזוקה שוטפת – זה הסוד במיני מרכזיים

מומלץ לבצע טיפול תחזוקה שוטף במסגרת ביקור הטכנאי, מכיוון שהמערכת הזאת היא מערכה יקרה והחלפה או תיקון שלה כרוך בעלות לא מבוטלת. הסוד במזגנים מיני מרכזיים טמון בתחזוקה השוטפת שלהם ואם תקפידו על כך, אתם מקטינים בעשרות אחוזים את הסיכוי לתקלות. כשאנחנו מדברים על תחזוקה שוטפת אנחנו מתכוונים לרוב לניקוי תקופתי של המזגן שכולל בין השאר ניקוי של הפילטרים, הסוללה ותעלות המיזוג.

מה חשוב לדעת כאשר מתקינים מזגן מיני מרכזי?

בניגוד למזגן מפוצל, התקנת מיני מרכזית היא סיפור מורכב יותר ולכן חשוב מאד לוודא שהיא מתבצעת על ידי טכנאים מומחים כמו אולימפוס. מערכת מיני מרכזי מממוקמת בדרך כלל בבוידמים או עליות גג ואין גישה למזגן ולכן כל תקלה מצריכה יותר זמן לתיקון. לכן הפן של המקצועיות פה הוא קריטי, כל לטכנאי מקצועי כמו אברהם מור מאולימפוס יקחל פחלות זמן לתקן את התקלה והוא יגבה בעבורה פחות כסף. כאשר מתקינים מזגן מיני מרכזי יש לבצע תכנון מוקפד גם על מנת להבטיח מיזוג איכותי ויציב וגם על מנת שתהיה לנו גישה לתיקון תקלות. לפני התקנת המזגן יש לבצע הנמכות גבס שבתוכן תותקן היחידה הפנימית (מאייד) ויעברו תעלות האוויר שתפקידן לפזר את האוויר לחדרים השונים. חובה להקפיד על פתח גישה שדרכו נבצע תיקונים במידת הצורך או תחזוקה שוטפת.

מה היתרונות והחסרונות של מזגן מיני מרכזי?

יתרונות
חסרונות
מתאים לבנייה המודרנית כיום בבנייה החדשה והרוויה מערכות מיני מרכזיות הפכו לסטנדרט כי הן מותאמות בצורה מושלמת הן לצרכי הבניה והן לאפקטיביות של מיזוג החלל.
שליטה בחללים ספציפיים מזגן מיני מרכזי ממזג את כל החדרים בבית ועל מנת להפסיק את פעולת המיזוג בחדר ספציפי, תצטרכו לסגור פיזית את פתחי האוורור או להתקין דמפרים חכמים שסוגרים את פתח האוורור באמצעות שלט.
יתרון עיצובי אין צורך להתקין מזגנים עיליים בכל חדר וזה כמובן חוסך מקום ואסתטי יותר.
עלות רכישה ראשונית מערכת מיני מרכזית היא כמובן יקרה יותר ממערכת מפוצלת. עם זאת, במידה ואתם צריכים למזג חללים רבים זה כמובן ישתלם לטווח ארוך.
חיסכון לטווח ארוך במיוחד אם אתם מתקינים מערכת מיני מרכזית אינוורטר, תוכלו לחסוך לא מעט כסף בחשבון החשמל שלכם.
התקנה מורכבת על מנת להתקין מערכת מיני מרכזית יש לבצע תכנון מוקפד וכמובן לעשות הכנה בתקרה שבתוכה יעברו השרוולים שמזרימים את האוויר לחללים השונים.
גישה לתיקונים מכיוון שמערכת מיני מרכזית מותקנת בהנמכת הגבס או במקומות כמו עליית גג, לא תמיד לטכנאי תהיה גישה ליחידה והוא יצטרך לשבור קירות, מה שכמובן ייקר את עלות העבודה.

מה היתרונות והחסרונות של מזגן מיני מרכזי?

שירות מקצועי – מנכ"ל החברה אברהם רוטשילד מור הוא טכנאי מזגנים בדרג 3 ובעל תו התקן היוקרתי של iso 9001 2015. אברהם הוא ראש צוות מיני מרכזי של אלקטרה לשעבר ויש לו ותק של מעל 20 שנה בטיפול במערכות מיני מרכזיות. לכן, כשאתם מזמינים את אולימפוס אתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות. אלפי לקוחות מרוצים – תוכלו לקרוא את מגוון ההמלצות של לקוחותינו המעידים על כך שאנחנו מספקים שירות מעולה ומגיעים בזמן לבית הלקוח או העסק. תוך שעה אצלכם – אנחנו מספקים שירות 27/7, כל יום, כל היום ונגיע אליכם תוך שעה מרגע הפנייה שלכם על מנת שאתם לא תישארו בלי מזגן. שירות לכל מערכות המיזוג – אולימפוס מתמקצעת בתיקון כל מערכות המיזוג, לרבות מערכות מיני מרכזיות רגילות, אינוורטר ו- VRF הדורשות הסמכה מיוחדת שיש לאולימפוס. חלפים מקוריים – אולימפוס משתמשת אך ורק בחלפים מקוריים ובהתאם להוראות היצרן, כך שאתם יכולים להיות רגועים. פריסת שירות רחבה – אולימפוס מספקת שירות במגוון רחב של אזורים מרכזיים כמו תל אביב, גבעתיים, בני ברק, פתח תקווה, הרצליה, רמת השרון, כפר סבא, רעננה, חולון, בת ים, ראשון לציון ורחובות.

אזורי שירות לתיקון מזגן מיני מרכזי

  • תל אביב
  • גבעתיים
  • רמת גן
  • הרצליה
  • רעננה
  • הוד השרון
  • רמת השרון
  • כפר סבא
  • יישובי השרון

למה אתם מחכים? הגיע הזמן להפסיק לקפוא ולהזיע… שירות אולימפוס בכל הארץ – 60 דקות על השעון (שימו לנו סטופר!) – 050-6454177

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן