חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים יצאת צדיק: אולימפוס מיזוג אוויר מציבה רף חדש בתחום מיזוג האוויר

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים יצאת צדיק: אולימפוס מיזוג אוויר מציבה רף חדש בתחום מיזוג האוויר

קצת על יצאת צדיק

יצאת צדיק היא תוכנית טלוויזיה ישראלית בהנחיית חיים אתגר ובודקת את בעלי המקצוע בשלושה פרמטרים עיקריים, אמינות – מקצועיות – מחיר. יצאת צדיק מצולמת בשיטה של המצלמה הנסתרת ובמהלכה שחקן מדמה לקוח שמזמין בעל מקצוע הביתה, כמו למשל טכנאי מזגנים, לאיתור ותיקון תקלה.

אל חיים אתגר מתלווה מומחה מהתחום הרלוונטי והם בודקים יחדיו את עבודתו של בעל המקצוע ובודקים האם הוא אמין, מקצועי וגובה מחיר הוגן עבור העבודה.

במהלך הפרק של יצאת צדיק חיים אתגר מעניק מדליה לבעלי המקצוע הצדיקים ומתעמת עם אלה שלא עמדו בסטנדרטים השירותיים.

יצאת צדיק טכנאי מזגנים

מחפשים טכנאי מזגנים אמין ומקצועי? אולימפוס מתחייבת בפניכם לעמוד בכל הסטנדרטים השרותיים. אנחנו תמיד נהיה שקופים ואמינים אתכם, נאתר את התקלה במקצועיות ונגבה עבורה מחיר הוגן. אצלנו עמידה בזמנים זה קודש, ואנחנו מבינים כמה זה מבאס להישאר ללא מזגן. נגיע אליכם תוך שעה כדי לתקן את התקלה ולהחזיר את החיים למזגן שלכם, כך שאתם יכולים להיות רגועים.

טכנאי מזגנים יצאת צדיק – אולימפוס מציבה רף חדש בתחום מיזוג האוויר

אז נכון, לא הופענו ביצאת צדיק אבל תהיו בטוחים שאנחנו מציבים רף חדש בתחום מיזוג האוויר, שירות תיקונים והתקנות לכל סוגי המזגנים והמערכות. איך אנחנו מציבים רף חדש?

יצאת צדיק בזכות האמינות

בזכות האמינות – אנחנו באולימפוס לא אוהבים להפתיע את הלקוחות שלנו ולפני שאנחנו מבצעים את העבודה אנחנו מעדכנים את הלקוח על המחיר שלה ומבקשים את אישורו להתחיל. תמיד נסביר לכם מה העלות המקובלת על העבודה ומה האלמנטים העשויים לייקר אותה.

אנחנו תמיד מראים ללקוחות שלנו את החלקים שאנחנו מחליפים. כך אתם יכולים לדעת שאנחנו מתקינים חלפים חדשים ולא פחות חשוב מזה, חלפים מקוריים בלבד שמותקנים בהתאם להוראות היצרן של המזגן שלכם. בתכנית יצאת צדיק ראינו לא מעט טכנאי מזגנים שממציאים תקלות ומנפחים אותן על מנת לגבות סכומי כסף מופקעים, אצלנו זה לא יקרה.

יצאת צדיק בזכות המקצועיות

בזכות המקצועיות – בתכנית יצאת צדיק ראינו לא מעט טכנאי מזגנים שמסתבכים באיתור ותיקון של תקלות הכי פשוטות שיש ולפעמים אפילו הורסים את המזגן ומי שמשלם על זה בסוף הוא הלקוח. באולימפוס כל טכנאי המזגנים נבחרים בקפידה ולכן אנחנו מציבים רף גבוה מאד בתחום.

באולימפוס אנו דורשים 10 שנות ניסיון במינימום וכל טכנאי מזגנים חייב להיות בוגר חברה מובילה עם ניסיון של מספר שנים. מנכ"ל החברה הוא קבלן מיזוג אוויר רשום סיווג 170 ב' דרג 3 ובעל תו התקן היוקרתי של 2015 iso 9001, ראש צוות מיני מרכזי באלקטרה, כך שאצלנו לא תפגשו את חוסר המקצועיות הזה וכל זאת על מנת שהלקוחות שלנו יוכלו להזמין טכנאי מזגנים הביתה בראש שקט.

יצאת צדיק בזכות המחיר

בזכות המחיר –בתכנית יצאת צדיק ראינו לא מעט טכנאים שגובים סכומים גבוהים על תיקון תקלות קטנות וזניחות.

לדוגמא, בתכנית יצאת צדיק הופיע טכנאי שגבה כמה אלפי שקלים על החלפת כרטיס פיקוד, כאשר לבסוף התגלה שהוא לא החליף אותו בכלל.

המחיר באולימפוס על החלפת כרטיס פיקוד תחליפי נע בין 700-1100 ₪ וזה המחיר שתשלמו. לאולימפוס יש מחירון מוצהר, מעודכן ומפורט לכל תיקון ולכל רכיב.

אולימפוס שקופה לחלוטין מבחינת המחיר ובניגוד למה שראינו בתכנית יצאת צדיק שטכנאים גובים מחירים מטורפים, אנחנו תמיד נגבה מכם את המחיר ההוגן.

טכנאי מזגנים יצאת צדיק מציבים רף חדש

בזכות השירות המהיר – בתכנית יצאת צדיק ראינו לא פעם שהלקוח יושב ומחכה לטכנאי שפשוט מבריז ולא מגיע. בניגוד לאחרים, אנחנו מתחייבים להגיע אליכם תוך שעה על מנת לאתר את התקלה ולתקן אותה ואצלנו המילה הברזה בכלל לא נמצאת בלקסיקון. אנחנו כאן עבורכם כל העת, 24/7, כל יום וכל היום על מנת להעניק לכם את השירות המקצועי שלנו, שירות שבאמת מציב רף חדש בתחום מיזוג האוויר. אנחנו מספקים שירות לכל המזגנים של החברות הכי גדולות בשוק, כמו למשל תדיראן, אלקטרה, טורנדו ו- LG.

יצאת צדיק בזכות המוניטין

בזכות המוניטין – בתכנית יצאת צדיק מופיעים לא פעם טכנאים מתחילים שרק החלו את דרכם בתחום במקרה הטוב, או טכנאים חאפרים במקרה הרע. לטכנאים של אולימפוס יש ותק של 25 שנה במתן שירות בתחום מיזוג האוויר לכל סוגי המזגנים, ממזגנים עיליים רגילים ועד למערכות מיזוג מיני מרכזיות מולטי אינוורטר. מנכ"ל החברה, טכנאי מזגנים אברהם רטשילד מור הוא קבלן מיזוג אוויר סיווג 170 ב' דרג 3 ובעל תו התקן היוקרתי של 2015 iso 9001, מה שכמובן מעיד על המקצועיות שלו בתחום.

בזכות ההמלצות – לאולימפוס יש מאות חוות דעת חיוביות בגוגל ומאחוריה עומדים אלפי לקוחות מרוצים שיכולים להעיד על השירות המקצועי והאמין שלה. טכנאי מזגנים עם המון המלצות זה טכנאי מזגנים שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.

בזכות הפריסה הרחבה – אנחנו באולימפוס מעניקים שירות בפריסה ארצית לכל אזור המרכז וגוש דן, צפון ודרום.

טכנאי מזגנים יצאת צדיק – שירות לכל סוגי המזגנים והחברות הגדולות

אולימפוס מספקת שירות טכנאי מזגנים עבור כל המותגים המובילים בישראל. בין השאר חברות כמו אלקטרה, תדיראן, טורנדו, פמילי, מיצובישי, אלקו, דייקין, מידאה, LG וווירפול. תיקון מזגן מיני מרכזי, תיקון מזגני אינוורטר ומולטי אינוורטר, טכנאי מזגנים VRF, צ'ילרים ומערכות מרכזיות ועוד.

טכנאי מזגנים יצאת שירות תיקונים של כל התקלות הנפוצות במזגנים

טכנאי המזגנים שלנו מתמודדים עם קשת רחבה של תקלות והניסיון המקצועי שלהם לאתר את התקלה במהירות הוא כמובן פקטור משמעותי מאד. כשאתם בוחרים טכנאי של אולימפוס אתם משלמים פחות כסף על התיקון כי הוא לא צריך לבזבז זמן יקר על מנת לאתר את התקלה, גם אם היא מורכב.

אז אילו תקלות אנחנו מתקנים? הכל. בין השאר החלפת קבל, מחסור בגז, מילוי גז, נזילות מים, תקלות שונות במנוע, תקלות חשמל, תקלות במדחס, החלפת כרטיס פיקוד, לוח פיקוד אלקטרוני, החלפת מנוע מאוורר ליחידה החיצונית, החלפת מנוע מאוורר ליחידה הפנימית, מזגן מקצר, מזגן מטפטף,  מזגן שאינו מקרר או מחמם, ריח רע מהמזגן ועוד מגוון רחב של תקלות.

טכנאי מזגנים יצאת צדיק – שירות התקנות לכל סוגי המזגנים של החברות המובילות

אולימפוס מבצעת התקנות של סוגי המזגנים, החל ממזגנים עיליים ועד למיני מרכזיים מולטי אינוורטר וצ'ילרים.

לפני התקנה של מערכות מורכבות, כמו מזגן מיני מרכזי למשל, אנחנו שולחים לבית הלקוח יועץ מורשה שיבצע תכנון מקדים ויתאים עבורכם את המערכת היעילה והחסכונית ביותר.

אולימפוס מתמחה בהתקנות מזגנים של חברות מובילות כמו מזגני אלקטרה, מזגני תדיראן, מזגני מיציבושי, מזגני טורנדו ועוד.

טכנאי מזגנים יצאת צדיק – מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים טכנאי מזגנים?

לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים אנחנו ממליצים לכם לבדוק האם הוא עבר את ההכשרה הנדרשת, סיים בהצלחה לימודים כל שהם והאם יש לו רישיון חשמלאי שירות קירור ומיזוג אוויר.

בנוסף, ודאו שיש לטכנאי מזגנים אישור עבודה בגובה ושיש לו ביטוח לכל מקרה של תאונת עבודה.

כמובן שלטכנאי מזגנים של אולימפוס יש את כל ההסמכות הנדרשות ואתם יכולים להיות רגועים.

בנוסף, קראו את כל חוות הדעת והביקורות שיש בגוגל על טכנאי המזגנים – לצפייה בביקורות שלנו

אם יש בלבכם ספק שמדובר בטכנאי מזגנים לא מקצועי ולא אמין, פשוט אל תזמינו אותו.

טכנאי מזגנים אמין ומקצועי ישאל אתכם את כל השאלות הממוקדות ביותר על מנת לעזור לכם בטלפון לפני שהוא מגיע, כך אנחנו נוהגים עם הלקוחות שלנו ולא פעם חוסכים להם לא מעט כסף על דמי הביקור.

אל תשכחו לשאול את טכנאי המזגנים מה המחיר המקובל על התיקון ומה עשוי לייקר את המחיר.

זו בדיוק הסיבה שבגינה הקמנו את המחירון המומלץ של אולימפוס ללקוחות שלנו, כדי הם יוכלו לדעת מראש כמה עולה התיקון ולא להיות מופתעים.

"אנחנו לא צדיקים – אנחנו עושים את העבודה שלנו"

אברהם מור, הבעלים של חברת אולימפוס אומר ועושה את מה שבתכנית יצאת צדיק מקבלים עליו מדליה: "אנחנו לא צדיקים, אנחנו בעלי מקצוע שעושים את העבודה שלהם".

המשפט הזה מעיד על התפיסה של אולימפוס כחברה מובילה בתחום מיזוג האוויר, היא לא "מצילה" לכם את המזגן, היא מעניקה לכם שירות על מנת להמשיך את החיים בשקט נפשי ובביטחון.

אולימפוס – מציבה רף חדש בתחום טכנאי מזגנים, תוך שעה אצלכם!

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן