חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים מולטי אינוורטר – Multi inverter

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

מרכז השירות של אולימפוס מתמחה בתיקון מזגן מולטי אינוורטר, ובמגוון סוגי תקלות במזגני אינוורטר. אנו משקיעים את הידע והניסיון שלנו בתור טכנאי מולטי אינוורטר Multi inverter בכיר בכדי להבטיח ללקוחותינו את השימוש הנוח ביותר במזגן המותקן בביתם. 

טכנאי מזגנים מולטי אינוורטר
מזגן בטכנולוגיית מולטי אינוורטר

עולם המזגנים מתחדש ומשתנה בהתאם להתקדמות הטכנולוגיה בתחום החשמל והמיזוג. עם השנים, מזגנים, כמו מכשור חשמלי אחר, הופכים ל"חכמים" יותר, חסכוניים ואדפטיביים יותר. הטכנולוגיה הבסיסית למיזוג אוויר היא בערך בת מאה שנה, אבל הבשורה של השנים האחרונות היא ללא ספק שיטת המולטי אינוורטר.

מהו מזגן המולטי- אינוורטר?

מזגן מולטי-אינוורטר הוא למעשה מערכת מזגנים אשר מקושרות ליחידה חיצונית (מנוע ומדחס) אחת. בתוך הבית המזגן יכול להיראות כמו יחידת מזגן רגילה, או כמזגן סמוי, ומחוץ לבית תלוי רק מנוע אחד, מרכזי, שכולם מחוברים אליו.

מעבר לכך מזגן המולטי מורכב מטכנולוגיית האינוורטר – טכנולוגיה חדשנית המוכרת בשוק הישראלי אשר מאפשרת למזגן להשתמש בתפוקת חשמל משתנה,בהתאם לתנאים השוררים בחדר והטמפרטורה אותה כיוונו בשלט.  מדובר במזגן עם יכולות מרובות בגוף אחד ועם ערכים של חיסכון בצריכת חשמל ואנרגיה ותפוקה מוגברת , הסתכלות ארוכת טווח. עם זאת, לעיתים נתקל בתקלות שונות, ולשם כך טוב להזמין טכנאים המנוסים בתיקון מזגן מולטי אינוורטר.

תקלות במזגן מולטי אינוורטר

למזגני מולטי-אינוורטר יתרונות רבים, אך התקלות בהם משמעותיות, לרוב מדובר גם בעלות תיקונים יקרה – במקרה של תקלה, כמו שמזגן המולטי-אינוורטר יקר, כך גם תיקון מזגן מולטי אינוורטר מוצע בעלות יקרה:

  • בעיה במערכת הרגשים– במידה והמזגן לא עובד כתקנו, או קיימת בעיה ביכולת שלו לקרר או לחמם, סביר מאוד כי מדובר על בעיה במערכת הרגשים. במזגן קיימת מערכת רגשים שתפקידם להיות חיישני טמפרטורה. לעיתים הרגש, רכיב אלקטרוני, מתקלקל. רגש אחד אשר מתקלקל משפיע על עבודת כל מערכת הפיקוד.
  • תקלה במנוע– כיוון שכל יחידות מזגן המולטי-אינוורטר מחוברות למנוע אחד, אם יש תקלה במנוע זה אומר שהמזגן אינו פועל בשום מקום בבית. גם בקיץ וגם בחורף, מדובר במצב בעייתי מאוד.
  • בעיה בכרטיס הפיקוד– אחת התקלות הנפוצות היא בעיה בכרטיס .
    למזגן יש כרטיס פיקוד ראשי, אשר מתפקד כ"מוח" למערכת, ברגע שהוא תקול המערכת אינה עובדת ויש להחליפו. הכרטיס יכול להצביע על בעיה שלא בהכרח קיימת ולכן חשוב מאוד שיתפקד כהלכה.

תיקןו מזגן מולטי אינוורטר – רק עם טכנאי מזגנים מוסמך

ראשית חשוב לציין כי התקנה נכונה של מזגני אינוורטר, מקצועית ובהתאם לנהלים בעלת חשיבות מכרעת בתפקודו העתידי ואורך חייו של המזגן ועל כן חשוב להתקינו עם חברה מורשת.
על אותו משקל, חשוב להשתמש בשרותיה של חברה מקצועית. טכנאי מזגני אינוורטר מכירים היטב את המערכת מתוצרת כל החברות המובילות בתחום ומגיעים לפתרון הטוב והמקצועי ביותר.

אנו מציעים שירות תיקון ותחזוקה שוטפת ומציעים לכם לא להתפשר על איכות התיקון, כך שיתאפשר לכם ליהנות מיתרונותיו הרבים.

רכזנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים:

היתרונות של טכנולוגיית אינוורטר

  1. חיסכון באנרגיה– במזגן אינוורטר המנוע עובד רצוף, כלומר לא מכבים ומדליקים כמו במזגן רגיל. המשמעות של צורת עבודה זו היא חיסכון של קרוב ל – 30% בצריכת החשמל. הפעולה הרציפה מונעת "פיקים" של פעולת מנוע, מה שמוריד את צריכת החשמל לאורך זמן.
  2. קירור מהיר יותר– המדחסים במערכת אינוורטר פועלים במהירות משתנה לשם קירור מדויק תוך זמן קצר. זה עשוי להשתנות בהתאם לעונות, לכמות הנוכחים בחדר, לשעות היום והלילה, ואף בהתאם לאזור אקלים. הזמן היחיד שהמדחס עובד חזק הוא כאשר מתניעים אותו מהתחלה. במזגן רגיל המדחס עובד במהירות קבועה ולכן לוקח יותר זמן להגיע לטמפרטורה הרצויה, ויותר זמן להגיב לשינויים.
  3. הפעלה שקטה– הפעולה הרציפה של המדחס במזגן עם טכנולוגיית אינוורטר מורידה את מפלס הרעש. לא שומעים יותר את רעשי ההתנעה והכיבוי כמו במזגן רגיל, התנודות של פעילות המנוע מתונות יותר ועל כן שקטות יותר.
  4. עמידות– מזגן בעל טכנולוגיית אינוורטר עמיד ואמין יותר לאורך זמן מאותה סיבה של פעולת מדחס רציפה, דבר המשפיע כמובן על עמידותו לאורך זמן.
אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן