חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים ברמת השרון

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים רמת השרון יצאת צדיק תיקון מזגן 24/7 60 דקות והבית מתקרר.

כי לנו באמת אכפת מהנוחות שלכם, שירות עם חיוך והמון אהבה לאויר שלכם.

טכנאים בכירים למזגן מיני מרכזי ומורשים מטעם כל החברות תיקון מזגן מטכנאים מורשים עם הסמכות ורישיונות מטעם המדינה . ותמיד שירות עם חיוך והמון נתינה לנוחות שלכם-אולימפוס מיזוג אויר.

מחיר טכנאי מזגנים ברמת השרון אולימפוס מיזוג אויר

מחיר טכנאי מזגנים ברמת השרון  תוך שעה עם אולימפוס מזגנים מתחיל בביקור, עלות הביקור הוא 250 שקלים ותאמינו לי הרבה מאוד פעמים בזה נגמר הסיפור.
מה שצריך זה טכנאי אמין שיגיע ויתקן רק את מה שצריך לתקן ,נכון ישנם גם תקלות יקרות במזגנים אבל רק טכנאי עם המלצות ברמת השרון יגיד את האמת לפני תחילת תיקון.

"לממליצים שלנו יש שמות אמתיים"

amikam nomberg
amikam nomberg
24/09/2023
המזגן הפסיק לקרר ערב יום כיפור חום כבד מאוד בבית ואמא בת 85 התקשרתי לטכנאי אברהם והוא היה אנושי קשוב מקצועי והרבה סבלנות והדריך אותי טלפונית איך לבדוק ומה לעשות והצלחנו לתקן את התקלה והמזגן חזר לקרר מאוד ממליץ ממש הפתעה ומזל שיש אנשי מקצוע כאלה תודה רבה 🙏
אילנה שרף
אילנה שרף
23/09/2023
איש ישר ואמין. הייתה לנו תקלה ודרך הטלפון הוא נתן לנו מענה ועזר לנו במיידי. ממליצה בחום רב!!
ירדן גברון
ירדן גברון
16/09/2023
הגיע בשבת שהיא גם חג, תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרנו. פתר את התקלה בשניות, במקצועיות ובהגינות יוצאת מן הכלל. מחיר הגון בפרט בתעריף חג. מאוד מומלץ!
Tamar Atiya
Tamar Atiya
15/09/2023
אברהם הגיע כשעה לפני כניסת חג ושבת. עשה עבודה מוצלחת והכל בסבר פנים יפות. ממליצים בחום, שירות מצוין ומקצועי
Victor Lev
Victor Lev
09/09/2023
שירות באמת 5 כוכבים. הגיעה יום שבת, זיה ישיר שחסר גז במזגן. מקצועי, עדיב. ממליץ בחום.
טל נחמד
טל נחמד
02/09/2023
התקשרנו בשבת בבוקר שהמזגן קיצר, הגיע תוך שעה וחצי, הסביר לפני התיקון, תיקן באופן מקצועי, שירותי מאוד. ממליצה בחום
Michal Levit
Michal Levit
01/09/2023
מספר אחת!
קארין עבדי
קארין עבדי
18/08/2023
מקצועי !!!! יום שישי 10 דק לפני כניסת שבת טיפל בתקלה במהירות...בייעוץ טלפוני בלבד תוך 10 דק היה לנו מזגן תודה רבה🙏
dani nachmias
dani nachmias
12/08/2023
שירות מעולה, אמין ומהיר !!!!

טכנאי מזגנים ברמת השרון שבת/חגים ברמת השרון SOS

טכנאי מזגנים ברמת השרון SOS עם אולימפוס מיזוג אויר, קורה שהמזגן מפסיק לעבוד בשבת או באמצע הלילה ואתם חייבים תיקון מזגן באופן מהיר , לנו יש שירות תיקונים לכל המזגנים על ידי טכנאים בכירים למקרים אלו ממש , אז אם התקלל לכם המזגן ברמת השרון ואתם צריכים איש מזגנים תתקשרו וניתן לכם שירות מהיר יעיל ותיקון במקום.

טכנאי מזגנים אולימפוס בעל ניסיון בתיקון מזגנים ברמת השרון

טכנאי מזגנים אולימפוס בעל ניסיון בתיקון מזגנים ברמת השרון באולימפוס גאים להיות טכנאי למזגנים שלכם ברמת השרון. בכל הנוגע לתיקון מזגנים והתקנת מזגנים הטכנאים שלנו כאן כדי להעניק לכם שירות אמין ומקצועי, הטכנאי שלנו זמין 24/7 בטלפון כדי לסייע לכם (50% מהתקלות ניתן לפתור כבר פה). רכב השירות שלנו מצויד בכל החלקים הדרושים (גזים מכל סוג, מנועי פן ,קבל ,כרטיס אלקטרוני ועוד ), אנו מבטיחים ב- 99% שבאותו יום המזגן שלכם יתוקן . סמכו על אולימפוס מיזוג אוויר לתיקון מזגנים ברמת השרון, ותחוו את ההבדל בעבודה עם צוות מסור ומנוסה. אנו מורשים לתקן ולהתקין את כל סוגי מזגנים הקיימים בישראל בשנת 2024: כחברה הפעילה מעל 20 שנה בתחום מיזוג האוויר בישראל, מעודכנת בטכנולוגיות החדשות בסוגי המזגנים השונים, אנו עוברים השתלמויות וקורסים מקצועיים בהתאם לחברות המובילות.

טכנאי מזגנים ברמת השרון מומחים בתיקון מזגני:

מתקין מזגנים ברמת השרון – התקנת מזגנים עם 5 שנות אחריות

מיני מרכזי של כל החברות:

 

גרים ברמת השרון וסובלים מאוד מהחום?

אתם בדיוק במקום הנכון. מרכז שרות אולימפוס מספק שירותי מתקין מזגנים ברמת השרון במקצועיות, באחריות ובמחירים שאסור לפספס. למעלה מ-20 שנות מקצועיות והתמחות בהתקנת כל סוגי המזגנים לא הולכות ברגל. הסמכה מקצועית להתקנת כל סוגי המזגנים הגעה מהירה לבית הלקוח או לבית העסק התקנה מקצועית ומדויקת של המזגן במיקום האופטימלי בחלל להזמנת מתקין מזגנים ברמת השרון באחריות מלאה חייגו עכשיו 050-6454177 השירות לכל המזגנים ברמת השרון אותו אנחנו מעניקים יכלול גם בתי עסק, משרדים, מסעדות, חנויות ולקוחות פרטיים. תוכלו למצוא מעל 150 ביקורות מפרגנות בגוגל ביזנס אודות אולימפוס שירות מזגנים. הצוות שלנו דוגל בעבודה יסודית, נקייה ומקצועית. כל לקוח מקבל את השירות המתאים לו בהתאם לסוג המזגן שיש לו והתאם למיקום בו הוא נמצא. המחיר אותו ישלם הלקוח עבור השירות הוא בהתאם למחירון שיש לנו באתר. מחיר הזמנת טכנאי הוא 200 ש"ח. הגעתם למקום הנכון! חברת אולימפוס מעניקה שירותים בכל אזורי רמת השרון: מורשה נווה אילן רסקו קרית יערים הדר אלון גולן נווה גן וכן הלאה. אנו מעניקים שירותי תיקון מזגן בכל אזורי השרון, בחלק מהחלק הצפוני ועד הדרומי. רחובות: אוסישקין הרב קוק ז'בוטינסקי החרושת ועוד

החשיבות של מזגן תקין ברמת השרון

כפי שכולנו יודעים, בישראל שורר מזג אוויר ים תיכוני. משמעות הדבר היא, שמספר הימים בהם זורחת כאן השמש הוא גדול בהרבה ממספר הימים הגשומים. כמובן, שבערים הממוקמות באזור המרכז ובאזור החוף בפרט, רמת הלחות עולה ועומס החום כבד הרבה יותר. רמת השרון אמנם לא שוכנת על חוף הים ממש, אבל היא מספיק סמוכה אליו כדי שמזג האוויר בה יהיה חם ולח, בדומה לערים הנמצאים על החוף ממש. לאור הנתונים האלה, הנתון לפיו מספר המזגנים הנמכר בישראל במהלך שנה אחת עומד על כ-290,000 – הוא כמעט מובן מאליו. ואם אנחנו כבר מדברים במספרים – הרי שהשנה מספר התקנות המזגנים בישראל עומד על 7,250 – מספר גבוה במיוחד לכל הדעות, ולא רק לדעתם של תושבי אירופה.

התיקון
המחיר
קבל למנוע פן פנימי מיני מרכזי
400-600 ש"ח
קבל מדחס למזגן עילי 1כ"ס עד מזגן 4 כ"ס
500-700 ש"ח
סטרטר/קבל למדחס מיני מרכזי כולל עבודה
500-800 ש"ח
הרכבת סטרטר /קבל אלקטרוני
450-550 ש"ח
עינית מזגן עילי 1 כ"ס עד מזגן 3 כ"ס
350-700 ש"ח
הרכבת עינית למזגן מיני מרכזי אלקטרה/תדיראן
700-900 ש"ח
החלפת כרטיס אלקטרוני למזגן עילי 2.5 כ"ס מקורי לא אינוורטר.
800-1400 ש"ח
החלפת םיקוד אלקטרוני מזגן מיני מרכזי אלקטרה /תדיראן מקורי לא אינוורטר
1200-2200 ש"ח
החלפת כרטיס יחידה חיצונית מזגן מיני מרכזי אלקטרה חד פאזי
1100-1600 ש"ח
החלפת קונטרטור חד פאזי מזגן עילי תדיראן אלקטרה טורנדו
450-650 ש"ח
החלפת קונטקטור חד פאזי מיני מרכזי
550-800 ש"ח
החלפת קונטקטור תלת פאזי מיני מרכזי
700-900 ש"ח

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

אנחנו מספקים שירותי התקנה של כל סוגי המזגנים ברמת השרון:

  • מזגן מפוצל – לרבות מזגן מיני מרכזי, עילי ריצפתי.
  • מזגן אינוורטר – המזגנים המתקדמים המאפשרים לכם לחסוך בהוצאות החשמל.
  • מזגן VRF– מזגנים המאופיינים בפעולה שקטה ובצריכת חשמל יחסית נמוכה.

כשאתם בוחרים באולימפוס כספקית השירות של מתקין מזגנים ברמת השרון אתם בוחרים בהתקנה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיכולים להיות:

מתקינים מוסמכים – כל המתקינים שלנו הינם בעלי תעודת מתקין מורשה ומוסמכים לבצע התקנה של כל סוגי המזגנים מתוצרת כל החברות.

הגעה מהירה – אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לתאם את ההתקנה למועד קרוב על מנת שתוכלו ליהנות ממיזוג אוויר איכותי כמה שיותר מהר.

אחריות מלאה – כשאתם מזמינים מתקיני מזגנים בהרצליה של אולימפוס אתם מקבלים אחריות מלאה גם על ההתקנה ועם על העבודה. עדיין לא בטוחים איזה מזגן לבחור לבית או לעסק שלכם? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ מקצועי מאנשי מקצוע מומחים.

 

כבר יש לכם מזגן ואתם מחפשים מתקין מזגנים ברמת השרון שייתן לכם ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות לגבי ההתקנה?

תקלות נפוצות במזגנים בהן אנו מתמחים

המטרה של טכנאי מזגנים ברמת השרון היא לפתור תקלות שחוזרות על עצמן. זה לא משנה עד כמה המזגן שלכם חדש או שהוא בן מספר שנים, תקלות מתרחשות בכל עת ובמיוחד בשעות עומס. תקלות נובעות לעיתים עקב תחזוקה לקויה או התקנה לוקה בחסר של בעל מקצוע מוקדם שלא נעשתה בצורה מקצועית. ריכזנו עבורכם את סוגי התקלות ואיך צריך לתפקד במקרה בו מופיעה תקלה זה:

  • מזגן לא מקרר או מחמם – ייתכן וכאן הבעיה היא מחסור בגז, לעיתים הבעיה היא שפשוט הפילטרים שלכם מלוכלכים. נסו לנקות את הפילטרים ולראות אם המצב משתנה.
  • מזגן מקצר – מזגן מקצר יכול לנבוע בגלל המנוע, מדחס תפוס או שצריכת החשמל של המזגן היא מעבר ליכולת העברה של המפסק.
  • מזגן לא מוציא אוויר – במקרה כזה יכול להיות שיש לנו בעיה במנוע, הקבל או המנוע פן מאייד לא תקינים. במקרה כזה חשוב להתייעץ עם טכנאי מזגנים ברמת השרון ולא לפעול באופן עצמאי.
  • מזגן לא מגיב לשלט – לעיתים כאשר מדובר על מקרה בו המזגן לא מגיב לשלט יכול להיות שמדובר על בעיה מינורית של החלפת סוללות ולעיתים, ייתכן והשלט שלכם כבר ישן ועדיף לכם לעבור לשלט אוניברסלי שיעשה את החיים שלכם הרבה יותר פשוטים.
  • מילוי/חוסר גז – במקרים רבים שהמזגן שלכם לא מקרר או מחמם יכול להיות שאתם צריך למלא או להחליף גז. בהתאם לתיקון פרוטוקול התחייבה מדינת ישראל לעבור לשימוש בגז מזגנים R32. הסיבה לכך היא שמדובר על גז יותר ידידותי לסביבה, עם זאת חשוב לדאוג לכך שטכנאי מקצועי יעבוד איתו כיוון שמדובר על גז דליק יותר. לכן, שימו לב כאשר אתם בוחרים טכנאי מזגנים ברמת השרון שיש לו את הרישיון המתאים. שימו לב, גז מזגנים R32 יהיה זול יותר מכיוון ששאר סוגי הגז הישנים יותר הם עם הגבלת ייבוא.
  • מזגן מטפטף / נוזל – טפטוף מהמזגן יכול לנבוע עקב סיבות רבות, יכול להיות שצינור ניקוז המים סתום וכל מה שצריך לעשות הוא לנשוף באופן עצמאי לתוך הצינור. יש מקרים בהם הסתימה היא יותר מסובכת ולכן, קראו אל טכנאי מזגנים ברמת השרון במקרים כאלה, אל תנסו לדחוף דברים לצינור ולנסות לפתור את התקלה לבד. מבין שירותנו אנחנו גם מחליפים כרטיס פיקוד כאשר מדובר על מזגן מיני מרכזי.

מזגן מפוצל

ידוע בשמו מזגן עילי גם, הוא נחשב למזגן הוותיק והנמכר ביותר היום. בשנים האחרונות נכנסו סוגים שונים של מזגנים שמאפשרים לנו לשמור על עיצוב נוח יותר ללקוח. מזגן מפוצל מותקן על גבי קיר עם יחידה פנימית המכילה מאוורר וכרטיס הפיקוד ויחידה חיצונית המכילה את המנוע שמתוקנת בחלק החיצוני של המבנה.

מזגן מיני מרכזי

מזגן מיני מרכזי מתאים למשרדים גדולים, ריבוי חללים בדירות או בבתים פרטיים.יש מזגן מיני מרכזי אינוורטר עם טכנולוגיה ייחודית לחיסכון באנרגיה.מהירות משתנה בכל שינוי טמפרטורה בחלל החדרים מדובר ביחידה מרכזית אחת שמזרימה אוויר לכל חללי הבית כולל בקרת מזג אוויר בכל החדרים.

המזגן בטכנולוגיה המתקדמת – מצריך ידע והבנה על מרכיביו האלקטרוניים כמו לוח הפיקוד,הבנה בסוגי התקלות הקיימות במזגני אינוורטר.הרכיבים המצויים ביחידות החיצוניות והפנימיות (מאווררים,מדחסים,כנפיים ועוד).

כמה עולה להתקין מזגן ברמת השרון?

סוג התקנה
המחיר
התקנת מזגן 1 כ"ס
550-750 ש"ח
כמה עולה להתקין מזגן לסלון 2.5 כ"ס/ההתקנה כוללת 3 מטר צנרת ומתקן תליה למזגן
900-1200 ש"ח
התקנת מזגן משומש/ תלוי גודל המזגן וללא תיקון או מילוי גז
900-1400ש"ח
מחיר התקנה לממ"ד /המחיר להתקנת המזגן בלבד לא כולל ההתקן
800 -1100 ש"ח
מחיר להתקנת מזגן עילי 3 כ"ס / התקנה בסיסית
1100 -1300 ש"ח
מזגן ריצפתי 2 כ"ס מחיר התקנה/ התקנה 3 מטר צנרת ומתקן תליה מזגן
1200-1400ש"ח
מחיר להתקנה מזגן 4 כ"ס/ רק 3 מטר צנרת עם גישטל
1200-1400

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

קרא כאן: מחירון התקנת מזגנים

מדובר על מרכת חדשה – Variant Refrigerant Flow. המזגן מחמם או מקרר לפי הדרישה בהתאם לנפח האוויר, יש לו חיישן ייחודי אשר יכול לזהות את רמת הטמפרטורה בחדר כדי לשמור על טמפרטורה קבועה והוא חסכוני מאוד.

קודי תקלות

בשנים האחרונות ניתן לאבחן את מקור התקלה של המזגנים על ידי קודי תקלות .כל קוד נותן כיוון לתקלה במזגן אספנו מספר קודי תקלות נפוצים . קודי תקלות נפוצים במזגנים אלקטרה ,תדיראן טורנדו LG מיצובישי.

  • קודי תקלות למזגן אלקטרה:
    קוד תקלה EC: תקלת EC במזגני אלקטרה מצביעה על רמת לחץ גז חריגה בתוך המערכת. זה בדרך כלל מרמז על מחסור בגז, וכתוצאה מכך ביצועי קירור או חימום לא נאותים.
    קוד תקלה E1 -קוד תקלה זה מצביע על חיישן תקול שאחראי למדידת טמפרטורת האוויר בסביבה סביב המזגן. הבעיה נגרמת לעתים קרובות על ידי קריאות טמפרטורה לא מדויקות מהחיישן, רמות גז לא מספיקות או רכיב חיישן פגום.
    קוד תקלה E2- קוד זה מסמל בעיה בחיישן הממוקם על סליל הקבל. אנא ודא שהחיישן מחובר כהלכה.
    קוד התקלה E3 -מצביע על בעיה בחיישן בסליל המאייד. חיישן זה אחראי על מדידת טמפרטורת הגז במזגן. כאשר הטמפרטורה עולה או יורדת מתחת לטווח הרגיל, החיישן מפסיק לתפקד כראוי.
    קוד תקלה E4 -קוד תקלה זה מצביע על תקלה במאייד של המזגן. בדרך כלל, זה נובע מבעיות במנוע המפוח, כרטיס המאייד או קבל המאייד. ראו: קודי תקלות אלקטרה.
  • קודי תקלות למזגן תדיראן:
    תקלה E4-מצביע על בעיה במדחס, הנגרמת לרוב על ידי מאוורר חיצוני לא תקין, רמות גז לא מספיקות או חסימות החוסמות את פתחי האוורור של המזגן.
    קוד תקלה E5 -בדרך כלל מצביע על תקלה הקשורה במדחס. כאשר המדחס מתחמם יתר על המידה ונכבה, התקלה עשויה להיות מיוחסת לכבל פגום, חיווט רופף או זרימת אוויר לא מספקת.
    קוד תקלה E6- מסמל כשל בתקשורת בין היחידות הפנימיות והחיצוניות של המזגן. זה יכול לנבוע מתקלה באחד הרכיבים הפנימיים כגון חיישן או כרטיס פיקוד חיצוני.
    קוד תקלה E8- מציין תקלה בחיישן הממוקם על סליל המאייד.
    קוד תקלה F1-תקלה זו מעידה על בעיה בחיישן הטמפרטורה ביחידה הפנימית של המזגן. זה כנראה תוצאה של קצר חשמלי או ניתוק בחיישן. ראו: קודי תקלות תדיראן.
  • קודי תקלות למזגן טוֹרנָדוֹ:
    קוד תקלה E2- קוד תקלה זה מציין כשל בתקשורת בין היחידות הפנימיות והחיצוניות של המזגן. ייתכן שהבעיה נגרמת מבעיה בכבל או מקצר חשמלי באחד הכרטיסים הפנימיים.
    קוד תקלה E4- קוד תקלה זה מצביע על תקלה בחיישן האחראי על מדידת הטמפרטורה של המאייד. זה מיוחס בדרך כלל לקצר חשמלי או תקלה בכרטיס.
    קוד תקלה E5- קוד תקלה זה מצביע על בעיה במדחס. זה יכול להיגרם ממתח חשמלי נמוך בדירה או בעיה בכרטיס הפיקוד האלקטרוני.
    קוד תקלה P1-קוד תקלה זה מציין שמערכת מיזוג האוויר נכנסה למצב הגנה עקב לחץ גבוה. זה נגרם לעתים קרובות על ידי מסננים סתומים או סליל מלוכלך, מה שמוביל לעלייה בלחץ הגז.
    קוד תקלה P2- קוד תקלה זה מציין את הבעיה ההפוכה של קוד תקלה P1. מערכת מיזוג האוויר נכנסת למצב הגנה עקב לחץ גז נמוך. זה נגרם בדרך כלל על ידי מסננים סתומים או רמות גז לא מספיקות.
    קוד תקלה P6- קוד תקלה זה מציין שהיחידה החיצונית של המזגן נכנסה למצב הגנה עצמית. זה יכול להתרחש עקב תקלה בכרטיס הפיקוד של היחידה החיצונית או תקלה במדחס.ראו: קודי תקלות טורנדו.
  • LG קודי תקלות למזגן :
    CH 01: תקלה בחיישן אוויר חוזר ביחידה הפנימית.
    CH 02: תקלה בחיישן צינור פנימי.
    CH 03: תקלת חיישן צינור פריקה של יחידה חיצונית.
    CH 04: תקלה בחיישן צינור היניקה של יחידת חוץ.
    CH 05: שגיאת תקשורת בין יחידות פנימיות וחיצוניות.
  • קודי תקלות למזגן מיצובישי:
    P1: חריגה בחיישן טמפרטורת הסליל של היחידה הפנימית.
    P2: חריגה בחיישן טמפרטורת הצינור של היחידה הפנימית.
    P3: חריגה בחיישן טמפרטורת הסליל של היחידה החיצונית.
    P4: חריגה בחיישן טמפרטורת הצינור של היחידה החיצונית.
    P5: חריגה במתח אספקת החשמל. אלו הן רק דוגמאות לקודי תקלות לכל חברה. חשוב להתייחס לתיעוד הספציפי או לפנות לטכנאי מקצועי לאבחון מדויק ופתרון כל בעיה במזגן שלכם.

מדוע להשתמש בשירותי טכנאי של חברת אולימפוס ברמת השרון ?

חברת אולימפוס הינה חברה שפועלת בתחום המזגנים למעלה מ-20 שנה.הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום תיקון המזגנים, התקנות מזגנים והתקנות משאבות חום. אנו מעניקים שירותים לכל החברות הגדולות הקיימות בישראל:

מרכז השרות אולימפוס מעניק מענה מהיר ואיכותי ללא פשרות לכל צורך בטכנאי מזגנים ברמת השרון.

בעזרת צוות מובחר של טכנאי מזגנים מורשים ומנוסים, בניהולו של אברהם מור, קבלן מיזוג אוויר מורשה משרד הביטחון,יועץ מערכות מיזוג וטכנאי בכיר לשעבר באלקטרה, אנו מספקים פתרונות לכל הבעיות בכל סוגי מערכות מיזוג האוויר של כל היצרנים המובילים בענף (אלקטרה, אמקור, טורנדו,תדיראן ועוד). אטרקטיבי, בהגעה תוך שעה אליכם לכל מקום בעיר, ועם תעודת אחריות בכתב על העבודה שנעשתה.מרכז שרות אולימפוס פועל כבר למעלה מ-20 שנה בתחום התקנות המזגנים ומספק שירותי התקנה מקצועיים באזור המרכז בכלל וברמת השרון בפרט. כל המתקינים שלנו מוסמכים להתקנת מזגנים מכל הסוגים ומתוצרת כל החברות, לרבות החברות המובילות בענף ביניהן יצרניות מזגן אלקטרה, מיצובישי, אלקו, פמילי, LG, תדיראן, טורנדו ואחרות.

המחיר אותו תשלמו עבור תיקונים בחברת אולימפוס אלו מחירים אשר נמצאים באותו הטווח של כל השוק המקצועי. זכרו, יש היום לא מעט בעלי מקצוע אשר אינם מוכשרים לעבודת תיקון מזגנים ויכולים אף לגרום לנזק רב, אל תתפתו למחירים נמוכים, התמורה תהיה נמוכה גם כן.

אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים טכנאי מזגנים לצורך תיקון או התקנת מזגן ברמת השרון

למה אתם מחכים? הגיע הזמן להפסיק לקפוא ולהזיע… שירות אולימפוס ברמת השרון– 60 דקות על השעון (שימו לנו סטופר!) – 050-6454177

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן