חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים ברמת גן – תיקון מזגנים ברמת גן | מומלצים 2023 | אולימפוס

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים ברמת גן יצאת צדיק תיקון מזגן 24 שעות ביממה תוך דקות והמזגן עובד.

זמינים עכשיו ברמת גן טכנאי שירות תיקונים מיזוג אויר יוצאי החברות הגדולות מומחים לתיקון כל סוגי המזגנים ומורשים כל החברות. טכנאי מיזוג אוויר אולימפוס מורשים לכל חברות המזגנים בישראל ובעלי הסמכות ורישיונות חשמל למתן שירות למתקני מיזוג אויר. אם יש לכם תקלה במזגן אנחנו פה בשביל כל לקוחותינו. לכן אנו מציעים לכם שירותי טכנאי מזגנים שלא תצרכו לחכות עד לבוקר או לסיום סוף השבוע!

"לממליצים שלנו יש שמות אמתיים"

amikam nomberg
amikam nomberg
24/09/2023
המזגן הפסיק לקרר ערב יום כיפור חום כבד מאוד בבית ואמא בת 85 התקשרתי לטכנאי אברהם והוא היה אנושי קשוב מקצועי והרבה סבלנות והדריך אותי טלפונית איך לבדוק ומה לעשות והצלחנו לתקן את התקלה והמזגן חזר לקרר מאוד ממליץ ממש הפתעה ומזל שיש אנשי מקצוע כאלה תודה רבה 🙏
אילנה שרף
אילנה שרף
23/09/2023
איש ישר ואמין. הייתה לנו תקלה ודרך הטלפון הוא נתן לנו מענה ועזר לנו במיידי. ממליצה בחום רב!!
ירדן גברון
ירדן גברון
16/09/2023
הגיע בשבת שהיא גם חג, תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרנו. פתר את התקלה בשניות, במקצועיות ובהגינות יוצאת מן הכלל. מחיר הגון בפרט בתעריף חג. מאוד מומלץ!
Tamar Atiya
Tamar Atiya
15/09/2023
אברהם הגיע כשעה לפני כניסת חג ושבת. עשה עבודה מוצלחת והכל בסבר פנים יפות. ממליצים בחום, שירות מצוין ומקצועי
Victor Lev
Victor Lev
09/09/2023
שירות באמת 5 כוכבים. הגיעה יום שבת, זיה ישיר שחסר גז במזגן. מקצועי, עדיב. ממליץ בחום.
טל נחמד
טל נחמד
02/09/2023
התקשרנו בשבת בבוקר שהמזגן קיצר, הגיע תוך שעה וחצי, הסביר לפני התיקון, תיקן באופן מקצועי, שירותי מאוד. ממליצה בחום
Michal Levit
Michal Levit
01/09/2023
מספר אחת!
קארין עבדי
קארין עבדי
18/08/2023
מקצועי !!!! יום שישי 10 דק לפני כניסת שבת טיפל בתקלה במהירות...בייעוץ טלפוני בלבד תוך 10 דק היה לנו מזגן תודה רבה🙏
dani nachmias
dani nachmias
12/08/2023
שירות מעולה, אמין ומהיר !!!!

טכנאי מזגנים מומלץ ברמת גן

טכנאי מזגנים מומלץ ברמת גן עם אולימפוס מיזוג אויר למה? כי אנחנו מתחחבים על:

מחיר הזמנת טכנאי מזגנים ברמת גן

תיקון מזגן ברמת גן עם אולימפוס מיזוג אויר לא אמור לעלות הרבה כסף,מחיר ביקור עולה 250 שקלים וב50% בזה נגמר הסיפור,טכנאי מזגני אולימפוס עם ניסיון רב כך שחוסכים לכם המון כסף וניסיונות לתיקון המזגן מגיעים ותוך שעה המזגן עובד.

מחירון תיקון מזגנים ברמת גן

התיקון
המחיר
קבל למנוע פן פנימי מיני מרכזי
400-600 ש"ח
קבל מדחס למזגן עילי 1כ"ס עד מזגן 4 כ"ס
500-700 ש"ח
סטרטר/קבל למדחס מיני מרכזי כולל עבודה
500-800 ש"ח
הרכבת סטרטר /קבל אלקטרוני
450-550 ש"ח
עינית מזגן עילי 1 כ"ס עד מזגן 3 כ"ס
350-700 ש"ח
הרכבת עינית למזגן מיני מרכזי אלקטרה/תדיראן
700-900 ש"ח
החלפת כרטיס אלקטרוני למזגן עילי 2.5 כ"ס מקורי לא אינוורטר.
800-1400 ש"ח
החלפת םיקוד אלקטרוני מזגן מיני מרכזי אלקטרה /תדיראן מקורי לא אינוורטר
1200-2200 ש"ח
החלפת כרטיס יחידה חיצונית מזגן מיני מרכזי אלקטרה חד פאזי
1100-1600 ש"ח
החלפת קונטרטור חד פאזי מזגן עילי תדיראן אלקטרה טורנדו
450-650 ש"ח
החלפת קונטקטור חד פאזי מיני מרכזי
550-800 ש"ח
החלפת קונטקטור תלת פאזי מיני מרכזי
700-900 ש"ח

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

תיקון מזגן אינוורטר מטכנאי מזגנים מוסמכים ברמת גן

תיקון מזגן אינוורטר יכול להתבצע רק מטכנאים מזגנים אינוורטר עם הסמכות לתיקון מערכת אינוורטר ברמת גן ,לנו יש תעודות וניסיון עשיר לאבחון התקלה במזגן אינוורטר ופתרונות מתקדמים ותיקון מזגן מיני מרכזי אינוורטר לדוגמא. תתקשרו 0506454177 אברהם מור.

קוד תקלה למזגן ברמת גן

קוד תקלה למזגן ברמת גן – אם בעבר היינו צריכים טכנאי מזגנים בשביל לאבחן מה התקלה במזגן היום כבר לא בטוח צריך ,כל המזגנים היום ברגע שיש להם תקלה הם מוציאים קוד או במספרים או אותיות ולפעמים שניהם ובעזרת הקוד אנחנו יודעים כיוון לתקלה , זה נותן לנו לפעמים יכולת להדריך לקוחות לפתרון התקלה לבד. אספנו לכם באתר אולימפוס קודים לכל החברות הידועות קוד תקלה מזגן אלקטרה קוד תקלה תדיראן קוד תקלה טורנדו

אילו תקלות מזגנים נפוצות ברמת גן שניתן לתקן לבד, ומתי צריכים טכנאי מזגנים אולימפוס.

תיקון תקלות במזגן לא צריך לעלות המון כסף, ישנם המון תיקונים שאפשר לעשות לבד,
בתור טכנאי מזגנים ברמת גן אספנו לכם טיפים לתקן מזגן .

  • מזגן עילי מרעישאם המזגן שלכם מרעיש נסו זהות את מקור הרעש (מהמאייד או מהמעבה של המזגן) רב הרעשים זה כתוצאה שמשהו נכנס ליחידה ונוגע במפוח של המנוע פן פשוט תזיזו אותו .
  • צינור ניקוז סתום – כאשר המים לא יוצאים החוצה מצינור הניקוז כנראה יש לכם סתימה ,ודאו שקצהו של צינור ניקוז המים פתוח ואין משהו שמפריע ,אם הוא משוחרר בצעו יניקה אויר בקצה צינור הניקוז עד שמים יצאו החוצה
  • עובש במזגן/ניקוי מזגן –כאשר אנחנו מזהים שהמזגן לא נקי או יוצאים ממנו ריחות לא טובים ניתן לנקות את המזגן לבד ,ישנם מספר תרסיסים מיוחדים לניקוי וחיטוי מזגנים אך גם קוטלי בקטריות עושים ניקוי מזגן מצויין, רססו על רכיבי המזגן הזהירות כאשר המזגן מנותק מהמזגן תמתינו מספר דקות נגבו עם מגבונים ב 90% סיימת את הבעיה.

תקלות מזגנים שמצריכים טכנאי מזגנים ברמת גן

תקלות במזגן שמצריכות טכנאי מזגנים ברמת גן חייבות להתבצע רק מאיש מזגנים שמומחה לעשות זאת ,כולנו מכירים תקלות שחוזרות ולא נגמרות ורק שורפות לנו את הזמן והורסות את המזגן שלנו. אז אם יש לכם תקלות כגון:

דליפת גז במזגן מיני מרכזי – תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי יכולה להיות מטרד גדול מכיוון שהיום כל מה שקשור לגז עולה המון כסף ולפעמים טכנאי לא מקצועי מגיע ממלא גז והולך מבלי לתקן את התקלה כלומר למצוא את דליפת הגז ולתקן אותה. עם אולימפוס מיזוג אויר זה לא קורה.

החלפת מדחס – החלפת מדחס עולה לעיתים יקר נורא מכיוון שהמדחס החלק היקר ביותר במזגן ,תפקידו לסחרר את הזג במערכת בלחץ וטמפרטורה שונה, מחיר החלפת מדחס עולה אלפים לכן כדאי לשקול אם בכלל כדאי לקנות מזגן חדש או להחליף מדחס. תתקשרו אילנו ונעזור לכם להחליט

הגעה מהירה תוך שעה לכל רמת גן אמינות ומקצועיות במחיר הוגן אחריות בכתב על התיקון

טכנאי מזגנים ברמת גן שירות תוך שעה!

במרכז השרות אולימפוס, אנשי מקצוע מורשים ומנוסים עומדים לשירותכם, ביניהם טכנאי בכיר לשעבר באלקטרה.

כמה עולה להתקין מזגן ברמת גן?

סוג התקנה
המחיר
מחיר להתקנה מזגן 1.5 כוח סוס (התקנה בסיסית )
700-900 ש"ח
התקנה למזגן 1.2 כוח סוס (מזגן אחד ורבע ,התקנה בסיסית )
650- 850 ש"ח
הרכבת והתקנה של מזגן 3 וחצי כוח סוס (התקנה בסיס 3 מטר צינור פלוס תושבת)
1200-1400 ש"ח
מחיר להתקנת מזגן ריצפתי עד 2.5 כוח סוס
1100 -1400 ש"ח
התקנת מזגן עיליי משומש (ללא מילוי גז ,התקנה בסיסית )
600 -1400 ש"ח תלוי בגודל.
התקנת מעבה למזגן מולטי אינוורטר
1800- 3800 ש"ח תלוי בגודל המזגן .
התקנת מזגן נסתר ( יחידת קצה לא כולל גבס)
900 – 2500 ש"ח תלוי גודל היחידה

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

קרא כאן: מחירון התקנת מזגנים

צוות טכנאי המזגנים שלנו מיומן בטיפול במערכות מיזוג אוויר של החברות המובילות:

אז אם למזגן שלכם יש תקלה ברמת גן מסוג :

  • מזגן לא מקרר יכול להיות אין סוף דברים תיקון מזגן זול ולעיתים יקר , מחיווט שרוף ועד מדחס
  • מילוי גז למזגן היום מילוי גז יקר ודורש מיומנות ,צריך לדעת מתי למלא גז ומתי צריך לתקן בריחת גז ואפילן אם בכלל כדאי ,טכנאי מזגנים עם ניסיון יכול לומר לכם את כל האפשרויות והפתרונות.
  • מזגן מקצר קצר המזגן יכול להיות מכל דבר שעובר בה מתח חשמל ,רק חשמלאי מורשה יכול לתקן קצרים ביעילות וללא חיובים מיותרים ,קצר יכול להיות דבר מסככן לכן רק איש מזגנים עם רישיון ראשי לתקן מזגנים עם קצרים .
  • נזילת מים מהמזגן תקלה נפוצה ומוכרת כנסו לדף הסבר שלו באתר וניתן לכם טיפים לפתור את התקלה לבד, במידה ולא תצליחו אנחנו באולימפוס מיזוג אויר זמינים בשבילכם
  • מזגן מרעיש – תקלה שיכולה לגרום סיכסוך בין שכנים או לא לתת לכם לישון בלילה בגלל איזה זמזום שלא מפסיק .
    הטיפ הוא לאתר את מקור הרעש ולראות אם משהו נכנס למזגן את אולי הוא לא יציב ולפעמים תיקון המזגן דורש חלקים כגון מנועים ,מניפות ,מפוחים ועוד .
  • ריח רע מהמזגן ריח ביוב או שתן  לפעמים ריח רע של עובש מהמזגן יכול להיות ממש לא בריא מומלץ לקרוא אצלנו מה הסיבות והפתרונות

באולימפוס מיזוג אויר פתרונות לכל סוגי התקלות.

בהזמנת שירות טכנאי מזגנים ברמת גן ממרכז השרות אולימפוס אנו נדאג שיגיע אליכם איש מקצוע תוך שעה, לטיפול מהיר, אמין ואיכותי בבעיה – ובמחיר זול ואטרקטיבי. רמת גן באולימפוס מיזוג אויר פתרונות לכל סוגי התקלות ומערכות המיזוג.

התקנת מזגנים ברמת גן עם אולימפוס מיזוג אויר

התקנת מזגנים ברמת גן עם אולימפוס מיזוג אויר בגלל שלנו יש פיתרונות מיזוג לכל חלל ,אנחנו מורשים לתקן ולהתקין מזגנים של כל החברות . ממזגן 1 כ"ס רגיל ,ומזגן 2.5 כ"ס אינוורטר , מזגן מיני מרכזי של כל החברות ON/OFF ואינוונטר,מערכות מתקדמות בחברות פרימיום של דייקין ,פוגיצו ,מיצובישי ,טושיבה LG.

סוגי מערכות מיזוג אויר

היום ישנם מספר רב של סוגי מערכות מיזוג אויר באולימפוס עוברים הדרכות והסמכות לכולן. מזגנים עם טכנולוגיה איניוורטר טכנולוגית אינוורטר זוהי טכנולוגיה שבה המדחס משנה את התפוקה שלו בהתאם לדרישה. כלומר יש לו יכולת לרדת לתפוקה של 50 אחוז מתפוקתו ולעלות עד ל 130 אחוז מתפוקתו ובכך הוא : חוסך מחשמל עד 50 אחוז לצערינו כל חלקי מערכות מזגן אינוורטר תלוי חברה (אך ורק חלקים מקוריים) מהמדחס ,מנועים פן מאייד ומעבה ,כרטיס אינוורטר יקרים מאוד. אולימפוס הניסיון מדבר במהירות לתיקון תקלה וחיסכון לעיתים של אלפי שקלים . טכנאי מזגנים ברמת גן אולימפוס עברו קורסים למומחים לאינוונטרים.

 

  • מולטי אינוורטר : מזגן עם טכנולוגית אינוורטר אשר יש לו מספר יחידות פנים עם יחידה חיצונית אחת. תיקונים למערכות אלו דורש ידע רב מכיוון שכל חלקי האלקטרוניקה (כרטיס מאייד ,כרטיס מעבה) יקרים נורא לכן ואבחון ופתרון התקלה חייבים להיות מדויקים לחסכון רב.
  • מזגן מיני מרכזי: מזגן מיני מרכזי מיוצר גם כ -און/אוף וגם כאינוונטר ונותן פתרונות בדרך כלל לכל הדירה על ידי תעלות אויר. אנחנו טכנאי בכירים יוצאי החברות הגדולות מכירים את כל סוגי התקלות למזגני מיני מרכזי ונותנים לכם שרות עם אחריות בכתב לתיקונים. לנו יש הסמכות מדרג 3 ורשיונות חשמל למתן שרות למערכות מיזוג אויר

אולימפוס מיזוג אוויר נמצאת בכל רחבי העיר רמת גן ובכך מגיעה לתת שרות בכך מעל 20 שנה באהבה! לקוחות יקרים במידה ואתם צריכים טכנאי מזגנים בתל אביב ולא ברמת גן ניתן ללחוץ על הקישור ולהגיע לדף ייעודי לשירות תיקון המזגן בעיר שאתם מחפשים בה.

למה אתם מחכים? הגיע הזמן להפסיק לקפוא ולהזיע… שירות אולימפוס - ברמת גן – 60 דקות על השעון (שימו לנו סטופר!) – 050-6454177

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן