חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים בעכו

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים בעכו לשירותכם

"אולימפוס" לא רק משפרים את איכות החיים שלכם, אלא גם גורמים לכך שלא תצטרכו לסבול מאי נוחות לאורך זמן. טכנאי מזגנים בעכו זמין לקריאות שלכם, והוא יגיע אל כל רחוב 

עכו

בעיר: רחוב הרימון, הרכבת, הרקפת וכל יתר הרחובות.

תיקון מזגנים בעכו חייב להתבצע אך ורק עם טכנאי מקצועי ובעל ניסיון בסוג המזגן הספציפי שלכם. השירות שאנו מעניקים כולל איתור בעיה + תיקון התקלה לכל סוגי המזגנים במקום:

  • מזגן מיני מרכזי
  • מזגן עילי
  • מזגן רצפתי
  • מזגן מרכזי


לפני טיפול במזגן מטפטף: מאתרים את הבעיה

אתם זקוקים לשירות של תיקון מזגן אלקטרה או תיקון מזגן טורנדו בעקבות טפטוף מהמזגן? מדובר על אחת התקלות השכיחות ביותר. איתור מוקדם של הבעיה יכול למנוע את הטפטוף וכך למנוע מצב של פגיעה ברכוש שלכם.

טכנאי מזגנים בעכו שמבצע אצלכם אחת לתקופה ניקוי של הפילטרים, יכול למנוע מצב של מזגן דולף. פילטרים סתומים שלא נוקו זמן רב יוצרים מצב בו המזגן מטפטף אל תוך שטח החלל (הבית, המשרד או החנות).

לאחר איתור הבעיה והבנה כי המקור לטפטוף הוא בפילטרים, יתבצע ניקוי יסודי שיעצור מיידית את הטפטוף. לאחר הניקוי, תבחינו כי גם איכות הקירור והחימום גבוהה יותר ומספקת לכם חלל נעים יותר משהיה קודם לכן.

להזמנת טכנאי מזגנים בעכו 6454177 – 050.

תיקון מזגן תדיראן של מזגן רצפתי

כאמור, טכנאי מזגנים בעכו המגיע מחברת "אולימפוס", יוכל לתקן עבורכם תקלות בכל סוגי המזגנים. מזגן רצפתי הוא מזגן המותקן קצת מעל הרצפה. כיום, כמעט ולא מתקינים את המזגנים האלו, זאת מאחר וישנם דגמים מתקדמים שיכולים להעניק מענה איכותי יותר. התקלות שיכולות לצוץ במזגן זה:

  • פגיעה באיכות החימום או הקירור
  • מזגן "קופא"
  • מחסור בגזטכנאי מזגנים בעכו
  • תקלות במדחס או במנוע

תקלה נוספת שיכולה להטריד אתכם היא ריח רע מהמזגן. הריח הרע לעתים הופך להיות המבשם הרשמי של החלל וישנם אלו הנוטים להאמין כי זהו הריח הטבעי של המזגן. במידה ואתם מריחים ריח חזק ולא אופייני, קראו לטכנאי שלנו! הריח החזק יכול להיות תוצר לוואי של פטריות ועובשים שהתפתחו בעקבות רטיבות. מעבר לכך שהריח מאד לא נעים, הפטריות מזיקות לבריאות וחשופות אליהן בעיקר אוכלוסיות רגישות יותר כמו אנשים מבוגרים, תינוקות ונשים הריוניות.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן