חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

התקנת מזגנים בגבעתיים – אולימפוס מתקין מזגנים בגבעתיים

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

התקנת מזגנים בגבעתיים, אולימפוס מתקין מזגנים מורשה

אם אתם מתגוררים בגבעתיים, אתם בוודאי מאוד נהנים ממה שיש לה להציע, חוץ מדבר אחד: מזג האוויר. עכשיו גם זה יכול להשתנות, כי יש לנו עבורכם הצעה שאסור לפספס: מתקין מזגנים בגבעתיים באחריות מלאה – ובמחירים הכי טובים שיש!

לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות – 050-6454177

התקנת מזגנים בסלון התקנת מזגני אלקטרההתקנה של מזגנים מפוצלים בביתמתקין מזגנים תדיראן

אז איזה מזגן מומלץ להתקין בגבעתיים?

בעיקרון – בגלל העובדה שכל כך חם – כל מזגן עדיף על חוסר במזגן. אבל, אם רוצים להתקין מזגן שבאמת יאפשר ליהנות מטמפרטורה נעימה בלי להביא לכך שתהיה קפיצה גדולה למעלה בהוצאות החשמל – מומלץ להתקין מכשירים כמו מזגן אלקטרה, מזגן תדיראן, מזגן LG או כל מזגן מתוצרת אחת החברות המובילות, אשר משתייכים לסוגים הבאים:

  • מזגן מפוצל – מזגן מיני מרכזי הוא הנפוץ ביותר מבין המזגנים המפוצלים, ואחריו המזגן העילי. מיני מרכזי מגיע עם יחידת הנעה אחת הממוקמת מחוץ לבית וגוף קירור שממוקם במפנים, והמזגן העילי מגיע עם יחידת הנעה משלו כך שהוא מצריך תשתית לכל חדר והרבה יחידות מדחס שממוקמות בחוץ.
  • מזגן אינוורטר – אחד מסוגי המזגנים המבוקשים ביותר היום, וזאת בזכות הטכנולוגיה שעליה הוא מבוסס, אשר מאפשרת לו לעבוד פחות כשהטמפרטורה בחדר מגיעה לזו הרצויה. בזכות עובדה זאת מזגן זה חוסך הרבה מאוד בהוצאות החשמל – אך משתלם רק עם עושים בו שימוש רב, כי הוא עצמו יקר.
  • מזגן R.F – גם מזגן זה חוסך מאוד בהוצאות החשמל, שכן הוא משנה את נפח זרימת גז הקירור במערכת בהתאם לטמפרטורה השוררת בחלל. גם כאן – מדובר ברכישה מאוד משתלמת – אם עושים בו שימוש רב.
כמה חם בגבעתיים?

גבעתיים היא עיר הממוקמת בלב ליבה של מדינה עם מזג אוויר ים תיכוני, והיא גם די קרובה לחוף הים. השילוב בין השניים מביא לכך שהטמפרטורות השוררות בה בקיץ הן מהגבוהות בארץ, ובשילוב הלחות הגבוהה שהיא תוצאה של הקרבה לים – עומס החום בחודשים יולי-אוגוסט יכול להיות באמת בלתי נסבל.
הדרך היחידה כמעט שמאפשרת להתמודד עם מזג אוויר הזה היא שימוש במזגן, וכדי שזה יקרה – צריך מתקין מזגנים בגבעתיים שיודע את העבודה.

אולימפוס – ניסיון של למעלה מ-20 שנה של התקנת מזגנים מכל הסוגים ומתוצרת כל החברות בהחלט עושה את ההבדל. צרו קשר עכשיו ומתקין מזגנים מוסמך כבר בדרך אליכם!

קצת מספרים שמסבירים…

רק כדי לסבר את האוזן נציין, כי בישראל מתבצעות מדי שנה מכירות של כ-290,000 מזגנים, דבר שמהווה הוכחה ברורה לנחיצותם ההולכת וגדלה. כמובן שרוב התקנות המזגנים מתבצעות באזורים החמים יותר ואשר גם אחוזי הלחות בהם גבוהים, מה שמסביר את העובדה שבגבעתיים מתבצעות התקנות רבות מדי שנה.

לא בטוחים איזה מזגן מתאים לכם? היועצים המקצועיים שלנו כאן לשירותכם.

בחרתם מזגן ואתם מחפשים מתקין מזגנים בגבעתיים שיבצע עבורכם התקנה מקצועית, מהירה, באחריות מלאה ובמחירים שאסור לפרסם?

חייגו 050-6454177 עכשיו ומתקין מוסמך ומנוסה מטעמנו יהיה ממש בקרוב אצלכם.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן