חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

החלפת רגש (תרמוסטט) למזגן אלקטרה ,תדיראן ,טורנדו , מיצובישי , פמילי ועוד

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

החלפת תרמוסטט  למזגן

אולימפוס הינה החברה המובילה בישראל לתיקון והתקנת מזגנים של החברות המובילות: אלקטרה, תדיראן, LG, אלקו, מידאה, מיצובישי, טורנדו, פמילי, ווירפול ועוד. צוות טכנאים מנוסה המגיע לכל חלקי הארץ, ישמח לעמוד לשירותכם בכל תקלה או פניה.

החלפת טרמוסטט רגש
רגש

אתם ודאי מכירים את המצבים הבאים : המזגן לא מפסיק לעבוד, מקפיא, לא מחליף בין קירור לחימום או לא מקרר מספיק. ככל הנראה קיימת תקלה בתרמוסטט של המזגן, אשר נקרא גם חיישן טמפרטורה או רגש המזגן.

מהו תפקידו של התרמוסטט במזגן?

בואו ונבין את אופן פעולתו של המזגן. על מנת שהמזגן ידע מתי יש לחמם ומתי יש לקרר את החדר על פי הפקודות שהוא מקבל מהשלט, הוא צריך למדוד את הטמפרטורה בחדר ועל פי כך להחליט כיצד לפעול.
כמו כן – במצב קירור או חימום המזגן מוגדר על טמפרטורה מסוימת. כאשר המזגן מגיע אל היעד שהוגדר לו הוא מפסיק את העבודה, מבצע בדיקה אחת לכמה דקות (בעזרת חיישן הטמפרטורה) ומחליט האם לפעול שוב על מנת לקרר או לחלופין לחמם את החדר. כאשר רגש המזגן אינו תקין , המזגן לא יעבוד כשורה או לא יעבוד בכלל.

חשיבותו של התרמוסטט

פעולה תקינה של התרמוסטט חיונית לחיסכון בחשמל ומונעת מצבים של קירור יתר או חימום יתר. במקרים בהם הקירור של המזגן חלש או שהמזגן עובד ללא הפסקה גם לאחר שהטמפרטורה בחדר נמוכה מטמפרטורת היעד, חשוב וכדאי לבדוק את תקינותו.

החלפת תרמוסטט למזגן אלקטרה, טורנדו,תדיראן או כל מותג אחר מתבצעת לאחר בדיקת טכנאי על מנת לוודא תקינות של התרמוסטט הקיים. ישנם מקרים בהם בשל מיקום לא נכון של המזגן או חללים גדולים, נוצר מצב בו המזגן עובד ללא הפסקה וזאת גם כאשר התרמוסטט תקין. טכנאי מזגנים מוסמך יבצע בדיקת תקינות בתרמוסטט הקיים וישקול שינוי במיקום או כיוון התרמוסטט למזגן בכדי לאפשר קריאה טובה יותר של הטמפרטורה בחדר.

החלפת תרמוסטט לכל סוגי המזגנים: אלקטרה, תדיראן, פמילי ועוד

לכל חברה ישנו חיבור וסוג חיישן המותאם למזגן שלה, הדבר משתנה על פי דגמים וסוג המזגן וכמובן החברה עצמה (אלקטרה, טורנדו, תדיראן וכו'). כיום לכל טכנאי מזגנים אשר מספק שירות ותיקון תקלות לכל אחד מהחברות האלו יש את האפשרות לרכוש את החלק ולטפל באופן נקודתי במזגן שלכם. כמובן שחשוב לציין בטרם עת את סוג המזגן לפי שמגיע הטכנאי לביתכם על מנת שיגיע עם החלק המתאים.

אלו תקלות עשויות להתרחש עקב תרמוסטט מזגן תקול?

כאשר התרמוסטט אינו תקין, נוכל לראות תקלות כגון,פעילות לא סדירה של המזגן, מזגן שלא מקרר מספיק טוב, לא מחליף בין חום לקור או פשוט מפסיק לעבוד לעיתים קרובות, כמו כן ייתכן כי המזגן לא יעבוד כלל (לא יוציא אוויר קר או חם). תרמוסטט הוא חיישן רגש חשוב מאוד לתפקוד תקין של המזגן וכאשר הוא לא פועל המזגן פשוט לא יודע כיצד להגיב (הוא אינו מודע לטמפרטורה בחדר). זוהי לא תקלה נפוצה במיוחד, אך מתרחשת עקב בלאי והטיפול בה פשוט ומהיר.

עלות מוערכת להחלפת תרמוסטט

התיקון העלות המשוערת
החלפת תרמוסטט למזגן עילי רגיל בין 200-500 ₪
החלפת תרמוסטט למזגן ישן בין 350-500 ₪
החלפת תרמוסטט למזגן רצפתי עד 3 כוח סוס החל מ-400 ₪
החלפת תרמוסטט למזגן מיני מרכזי מכל הסוגים החל מ450 ₪
רכישת תרמוסטט בלבד (המחיר אינו כולל עבודת טכנאי) בין 200-400 ₪

החלפת תרמוסטט על ידי בעל מקצוע

יש להדגיש- החלפת תרמוסטט וכל פעולת תיקון במזגנים חשוב כי תבוצע על ידי בעל מקצוע. טכנאי מזגנים מוסמכים יודעים לאבחן נכון את התקלה ויודעים איך בודקים רגש למזגן בצורה מקצועית, מתי אפשר לתקן ומתי יש צורך בחלפים. הם יודעים גם אלו חלפים מתאימים לכל מזגן. הטכנאים של אולימפוס יגיעו אליכם תוך זמן קצר, עם כל הציוד הדרוש לתיקון המזגן.

אם גם אתם זקוקים להחלפת תרמוסטט במזגן הקיים, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן