חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

בחירת מזגן מיני מרכזי

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

בחירת מזגן מיני מרכזי

לקראת בחירה של מיני מרכזי ? תנשמו לרגע, זו אחת הרכישות שכדאי לעשות בצורה נכונה ! זו לא סתם עוד קנייה לבית במזגן אתם הולכים לשתמש מדי יום ולהעלות לעצמכם את ההנאה בחיים. אז רצוי מאוד לחשוב רגע ולדעת שלקחנו את ההחלטה הנכונה ובצורה נבונה … מיני מרכזי אינוורטר תדיראן

התאמת המזגן לבית 

  בכדי להתאים את המזגן בצורה מושלמת לצרכים שלכם ולצרכי החללים השונים בבית אותם נרצה למזג. נצטרך לדעת לחשב על פי גודל החללים השונים וההספקים הנדרשים לביצוע קירור או חימום של החללים השונים. זאת הסיבה שאנו כחברה מקצועית מעניקה לקהל לקוחותיה יעוץ מלא משלב התכנון עד לרכישה וביצוע התקנת המיני מרכזי המומלץ עבורכם. יש לדעת לחשב את כל הפרמטרים בצורה מדוייקת הן מבחינת התפוקה הנדרשת והן מבחינת עיצוב הבית בכדי לבצע את ההתאמה המושלמת !   

פרמטרים בבחירת מזגן מיני מרכזי על פי התאמה: 

  *גודל הבית והחללים : גודלו של הבית וגודלם של החללים השונים בבית משפיעים על דרישות עוצמת המזגן הנדרשת.   *איזה סוג מזגן: מיני מרכזי תמיד תיהיה הבחירה המושלמת למיזוג כל חללי הבית מכיוון שמפעילים מזגן 1 למיזוג של כל הבית  ולא מספר מזגנים במקביל, ומכך יוצא חסכון ניכר בחשמל.   *חישוב גובה: גובה מהרצפה לגג, ככל שהגובה יהיה מינימלי כך ידרש מזגן עם פחות עוצמה ולהפך…   *אקלים בסביבה: בדרום לעומת הצפון נדרש מזגן חזק יותר לקירור הבית משך חודשי הקיץ, לעומת זאת בחורף בצפון על המזגן להיות חזק בשביל לחמם בהתאם לחורף הקר באיזור, חישוב נכון יוכל לחסוך לכם בחשבון החשמל.   *בידוד הבית: האם קיים בידוד ברמה גבוהה בבית ? מה שמשפיע ישירות על שמירות קירור או חימום הבית, ויחסוך שעות עבודה למזגן שלכם.    *הפעלת המזגן: פעילות המזגן העתידית גם כן צריכה להלקח בחשבון, אם נרצה למזג את הבית בעיקר בשעות היום או בעיקר בלילה, או משך כל שעות היממה על המזגן להיות תואם את הצורך הזה גם כן, ובחירת המזגן מושפעת ישירות ממחשבה זו.

מחיר מיני מרכזי 

  עלויות של מזגן מיני מרכזי משתנות כמובן לפי סוג המזגן ועוצמתו, מחיר מזגן מיני מרכזי נע בים 10,000 ש"ח – 18,000 ש"ח בממוצע. למחירים של מזגני מיני מרכזי ישנם גם כן השפעה על בחירת המזגן הנכון, לפעמים התקציב הוא מוגבל ויש לבצע תכנון מקדים למציאת המזגן המומלץ למחירון התקנות לחצו כאן תוך כדי חשיבה על התקציב שיצטרך לכלול את רכישת המזגן והתקנתו + תוספות שונות במידת הצורך. אולימפוס כאן עבורכם ליעוץ וליווי מלא בעת רכישת המזגן, ולתכנון נכון של כל הפרמטרים הנדרשים לכך ועד להתקנתו בצורה המקצועית והיעילה ביותר  עבור ביתכם והצרכים שלכם.
בחירת מזגן מיני מרכזי
בחירת מזגן מיני מרכזי
אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

הניסיון שלנו

0
שנות ניסיון
0 +
מזגנים שתוקנו
0 +
לקוחות מרוצים

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן