חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים בת ים

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים בבת-ים יצאת צדיק 24/7 מקצועיות ללא פשרות ובמסירות לאוויר שלכם ,תוך 60 דקות והמזגן עובד.

כי לנו באמת אכפת מהנוחות שלכם, שירות עם חיוך והמון אהבה לאויר שלכם.

טכנאי מזגנים בבת ים יצאת צדיק עם אולימפוס מיזוג אוויר אצלינו הטכנאים הבכירים מגיעים לתקן את התקלה שיש לכם במזגן בבת-ים . אז אם המזגן שלכם לא עובד? מזגן אלקטרה מיני מרכזי מקצר ?מזגן נוזל ? אל תתנו לחמסין להרוס לכם את היום! תתקשרו עכשיו ואנחנו נגיע אליכם לבת ים תוך דקות ונטפל לכם במזגן! אולימפוס טכנאי מזגנים בבת-ים מומחים לתיקון כל סוגי המזגנים, מכל החברות עם אחריות מלאה. טכנאי מזגנים לתיקון מזגן מיני מרכזי אלקטרה ,מיני מרכזי תדיראן ,מיני מרכזי טורנדו. טכנאים מזגנים שלנו בבת-ים בעלי ניסיון של 25 שנים בתחום תיקון והתקנת מזגנים , והם אלו שיגיעו אליכם עם רכב שירות שיש לו את כל החלקים לתיקון מזגן בבת-ים מהיר ויעיל.

 

שלום,שמי אברהם מור, טכנאי מזגנים בבת ים עם ניסיון של למעלה מעשרים וחמש שנים. התחלתי את הקריירה שלי כטכנאי מזגנים בגיל צעיר, והתאהבתי בתחום. מאז, למדתי התמקצעתי בענף המיזוג אוויר, וכיום אני מספק שירותי תיקון מזגנים והתקנת מזגנים בבת-ים לכל סוגי המזגנים, בכל הגדלים , אולימפוס מיזוג אוויר יש צוות מקצועי בבת-ים של הנדסאי מיזוג אוויר הנדסאי חשמל מתקיני מזגנים אמנים בעבודה שלהם אז תתקשרו ותאמינו לי מיד תרגישו בהבדל.

"לממליצים שלנו יש שמות אמיתיים"

amikam nomberg
amikam nomberg
24/09/2023
המזגן הפסיק לקרר ערב יום כיפור חום כבד מאוד בבית ואמא בת 85 התקשרתי לטכנאי אברהם והוא היה אנושי קשוב מקצועי והרבה סבלנות והדריך אותי טלפונית איך לבדוק ומה לעשות והצלחנו לתקן את התקלה והמזגן חזר לקרר מאוד ממליץ ממש הפתעה ומזל שיש אנשי מקצוע כאלה תודה רבה 🙏
אילנה שרף
אילנה שרף
23/09/2023
איש ישר ואמין. הייתה לנו תקלה ודרך הטלפון הוא נתן לנו מענה ועזר לנו במיידי. ממליצה בחום רב!!
ירדן גברון
ירדן גברון
16/09/2023
הגיע בשבת שהיא גם חג, תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרנו. פתר את התקלה בשניות, במקצועיות ובהגינות יוצאת מן הכלל. מחיר הגון בפרט בתעריף חג. מאוד מומלץ!
Tamar Atiya
Tamar Atiya
15/09/2023
אברהם הגיע כשעה לפני כניסת חג ושבת. עשה עבודה מוצלחת והכל בסבר פנים יפות. ממליצים בחום, שירות מצוין ומקצועי
Victor Lev
Victor Lev
09/09/2023
שירות באמת 5 כוכבים. הגיעה יום שבת, זיה ישיר שחסר גז במזגן. מקצועי, עדיב. ממליץ בחום.
טל נחמד
טל נחמד
02/09/2023
התקשרנו בשבת בבוקר שהמזגן קיצר, הגיע תוך שעה וחצי, הסביר לפני התיקון, תיקן באופן מקצועי, שירותי מאוד. ממליצה בחום
Michal Levit
Michal Levit
01/09/2023
מספר אחת!
קארין עבדי
קארין עבדי
18/08/2023
מקצועי !!!! יום שישי 10 דק לפני כניסת שבת טיפל בתקלה במהירות...בייעוץ טלפוני בלבד תוך 10 דק היה לנו מזגן תודה רבה🙏
dani nachmias
dani nachmias
12/08/2023
שירות מעולה, אמין ומהיר !!!!

תיקון מזגנים בבת ים עם אולימפוס טכנאי מזגנים

אם המזגן שלכם לא עובד בבת-ים ואתם צריכים טכנאי מזגנים זמין כל שעה אנחנו הכתובת מזגן תקין היום בבת-ים זה לא מותרות כי בקיץ הישראלי החם לא אפשרי לחיות בלי מיזוג , ובמיוחד בעיר כמו בת ים.אני תמיד אומר שהעבודה שלי היא שמירת נפשות, במיוחד עבור אנשים מבוגרים, חולים וילדים. מזגן לא עובד ויש תקלה במזגן יכולה להוביל לתחושת חום, עייפות, כאבי ראש ובעיות רפואיות אחרות. לכן, במקרה של תקלה במזגן, חשוב להזמין טכנאי מזגנים מוסמך ומקצועי שיפתור את התקלה במהירות וביעילות. טכנאי מוסמך יהיה בעל הידע והניסיון הדרושים לאבחון התקלה והפתרון של התקלה. שיהיה אבא ואמא למזגן שלכם בבת-ים , כדי למנוע תקלות בעתיד.

טכנאי מזגנים בבת ים אז מה אולימפוס מיזוג אוויר עושה ?

טכנאי מזגנים בבת ים אנחנו נותנים מספר שירותים למזגנים :

  • תיקון מזגנים טכנאי מזגנים בבת-ים – טכנאי מזגנים מוסמך יגיע לתקן את כל סוגי התקלות במזגנים, מתקלות פשוטות כמו חוסר גז או נזילת מים במזגן, ועד תקלות מורכבות יותר כמו קצר במזגן והחלפת מדחס.

  • ניקוי עובש במזגנים בבת-ים – טכנאי מזגנים יכול לנקות את המסננים של המזגן, להסיר אבק ולכלוך מהיחידה הפנימית והחיצונית של המזגן, אבל יש מקרים שצריך לעשות ניקוי עובש מהמזגן וזה דורש עבודה יסודית הרבה יותר לנו יש טיפים בדף באתר

בחור טכנאי מזגנים מומלץ בבת ים?

טכנאי מזגנים מומלץ בבת-ים חייב להיות מוסמך מקצוע חשוב מאוד כדי לוודא שהתיקון יבוצע בצורה נכונה ובטוחה. לפני שאתם מזמינים טכנאי מזגנים, כדאי לשים לב לדברים הבאים: האם טכנאי המזגנים הוא:

  • מוסמך? -טכנאי מזגנים מוסמך הוא טכנאי שעובר הכשרה מקצועית ומקיפה בתחום. זכרו כי לא כל חשמלאי מוסמך לתקן מזגנים. טכנאי מזגנים בבת-ים אולימפוס בעלי דרג 3 במיזוג אוויר (הגבוה ביותר בתחום) כך שאיתנו מקצועיות ברמה הגבוה ביותר. –
  • ניסיון – ניסיון הוא גורם חשוב בבחירת טכנאי מזגנים. מומלץ לבחור טכנאי מזגנים עם ניסיון של לפחות כמה שנים בתחום. טכנאי מזגנים אולימפוס בבת-ים כבר 25 שנים מתקנים ומתקינים מזגנים –
  • המלצות – אם אתם מכירים מישהו שנעזר בטכנאי מזגנים בעבר, בקשו ממנו המלצה. המלצות מלקוחות קודמים יכולות לתת לכם מידע חשוב על איכות העבודה של הטכנאי. כנסו לחוות הדעת האמיתיות בגוגל על אולימפוס מיזוג אוויר ותתרשמו לבד.

מחיר הזמנת טכנאי מזגנים בבת ים מחיר טכנאי מזגנים בבת ים

מחיר הזמנת טכנאי מזגנים בבת ים מחיר טכנאי מזגנים בבת ים

משתנה בהתאם לסוג השירות הנדרש, סוג המזגן, וניסיון הטכנאי. כך, גם התקנת מזגן חדש תלויה במספר מאפיינים, כמו סוג המזגן, גודל המזגן וכו… אנחנו עומדים אחרי זה שהזמנת שירות תיקון מזגן בבת-ים מאולימפוס הכי משתלם מבטיחים לכם שהמזגן יחזור להיות "כמו חדש" ובמהירות ואמינות ושלא נדבר על מקצועיות לא סתם יש לנו המון לקוחות קבועים כבר המון שנים.

 

התיקון
המחיר
קבל למנוע פן פנימי מיני מרכזי
400-600 ש"ח
קבל מדחס למזגן עילי 1כ"ס עד מזגן 4 כ"ס
500-700 ש"ח
סטרטר/קבל למדחס מיני מרכזי כולל עבודה
500-800 ש"ח
הרכבת סטרטר /קבל אלקטרוני
450-550 ש"ח
עינית מזגן עילי 1 כ"ס עד מזגן 3 כ"ס
350-700 ש"ח
הרכבת עינית למזגן מיני מרכזי אלקטרה/תדיראן
700-900 ש"ח
החלפת כרטיס אלקטרוני למזגן עילי 2.5 כ"ס מקורי לא אינוורטר.
800-1400 ש"ח
החלפת םיקוד אלקטרוני מזגן מיני מרכזי אלקטרה /תדיראן מקורי לא אינוורטר
1200-2200 ש"ח
החלפת כרטיס יחידה חיצונית מזגן מיני מרכזי אלקטרה חד פאזי
1100-1600 ש"ח
החלפת קונטרטור חד פאזי מזגן עילי תדיראן אלקטרה טורנדו
450-650 ש"ח
החלפת קונטקטור חד פאזי מיני מרכזי
550-800 ש"ח
החלפת קונטקטור תלת פאזי מיני מרכזי
700-900 ש"ח

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

קרא כאן: מחירון תיקון מזגנים

טיפים למניעת תקלות במזגן בבת ים

טכנאי מזגנים מקצועי בבת ים לא יסתפק בביצוע תיקון מזגנים מקיף, אלא יסביר לכם כיצד ניתן למנוע תקלות עתידיות במיזוג האוויר. כך, כדי למנוע תקלות במזגן, חשוב לבצע תחזוקה שוטפת. תחזוקה שוטפת כוללת ניקוי פילטרים, ניקוי המפוח (המאיץ), ניקוי סוללה מאייד סוללת מעבה ,בדיקת מערכת הגז. על מנת להבטיח שהמזגן שלכם יפעל כמו שצריך ולאורך זמן, חשוב לנקות את פילטר המזגן לפחות פעם בחודש, כדאי להזמין טכנאי מזגנים מוסמך לבדיקה שנתית למזגן. תזכרו אם תקפידו על תחזוקה נכונה , תוכלו להאריך את חיי המזגן שלכם ולמנוע תקלות מיותרות. תזכרו בתקופה החמה של השנה, מזגן תקין הוא חיוני לשמירה על הבריאות ומצב הרוח שלכם. אם המזגן שלכם אינו פועל כראוי, חשוב להזמין טכנאי מזגנים מוסמך ומקצועי שיתקן את התקלה במהירות וביעילות.

תיקון מזגן SOS בבת-ים עם אולימפוס

תיקון מזגן בשבת בבת-ים מטכנאי מזגנים בכיר שמכיר ויודע את העבודה שלו מעל 25 שנים. מגיע אליכם כל שעה עם רכב שיש לו את כל החלקים ויתקן לכם את המזגן במקום אז אם נתקעת ערב שישי עם אורחים או חג עם כל המשפחה והמזגן הפסיק לעבוד תתקשרו אלינו ונגיע תוך שעה תיקון מזגן בבת-ים

תקלות נפוצות של מזגנים בבת ים

טכנאי מזגנים מקצועי בבית ים, יודע לטפל במגוון רחב של תקלות, כמו למשל:

  1. ריח רע מהמזגן– ריח רע מהמזגן בבת-ים יכול להיות מטרד ואפילו סכנה בריאותית חשוב מאוד לפתור את התופעה , אם יש לכם ריח של עובש מהמזגן או ריח של שתן במזגן ריח של ביוב במזגן כדאי להתקשר אלינו וננסה לעזור לכם טלפונית ואם לא נגיע לתקן את התקלה.
  2. מילוי גז מזגנים בבת ים– היום הגז עולה המון כסף אבל לפעמים אין ברירה צריך להוסיף גז לנו יש את המכשור המתקדם ביותר למילוי גז במדויק למזגן שלכם תלמדו אסור למלא גז מזגנים יותר מדי ובטוח לא פחות מדי.
  3. מזגן שאינו מגיב לשלט מזגן לא אינו נדלק
  4. מזגן בבת-ים לא מקרר את הבית 
  5. תקלות במנוע מזגן בבת ים
  6. מזגן נוזל
  7. דליפת גז במזגן מיני מרכזי 
  8. ועוד המון תקלות שטכנאי מזגנים בבת ים, עם הידע והניסיון הנכון – דוגמת אברהם מור, יודע לתקן.

טכנאי מזגנים עם למעלה מ25 שנות ניסיון, זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגנים בכל רחבי בת ים – שירות מקצועי, מחירים מעולים ומגיע אליכם תוך דק ספורות. התחייבות להגיע תוך כשעה, בכל שעות היום והלילה עובדים שבעה ימים בשבוע, כולל חגים הגעה מהירה לכל שכונה בעיר: רמת יוסף, שיכון עמידר, רמת הנשיא, בית וגן וכו' מתמחים בתיקון כל סוגי מיזוג האוויר של כל היצרנים – אלקטרה תדיראן , LG. אחריות בכתב ניתנת על עבודת הטכנאי אולימפוס – תיקון מזגנים בבת ים – התחייבות לאמינות, למהירות במחירים זולים! קרבתה של בת ים לחופי הים התיכון מבטיחה בריזה נעימה – אך זו אינה מספקת כדי להשיב את רוחכם ביום קיץ חם כשמערכת מיזוג האוויר שלכם חדלה לפעול. מה עושים? מתקשרים למרכז השירות אולימפוס ומזמינים מיד שירותי טכנאי מזגנים בבת ים! אז למה אתם מחכים, בת ימים? אם המזגן עושה צרות, התקשרו עכשיו למרכז השרות אולימפוס ללא התמהמהות!

כמה עולה להתקין מזגן בבת ים?

סוג התקנה
המחיר
התקנת מזגן לדירה חדשה/ ניתן רק על ידי יעוץ בבית
יעוץ לפי גודל הדירה
עלות התקנה מזגן מיני מרכזי / ההתקנה ל-4 פתחי אויר תריסים בסיסיים וללא גבס
4000- 5500 ש"ח
התקנת מזגן לחדר שינה קטן/ התקנה בסיסית לחדר של 9 מטר מרובע
550-750 ש"ח
התקנת מזגן לסלון /לפי גודל המזגן התקנה בסיסית
800-1400 ש"ח
התקנת מזגן VRF
מחיר ינתן לאחר יעוץ הנדסי
התקנת מזגן 2כ"ס מפוצל (התקנה בסיסית צנרת 3 מטר וקידוח בלוקים)
550-750 ש"ח
התקנת מזגן עילי 3 כוח סוס (3 מטר ,תושבת )
1100-1400 ש"ח

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

קרא כאן: מחירון התקנת מזגנים

קודי תקלות מזגנים בבת-ים מאולימפוס מיזוג אוויר

קודי תקלות בבת-ים – היום כל המזגנים כאשר יש להם תקלה המזגן נותן קוד שבעזרתו ניתן לדעת מה התקלה . ריכזנו לכם את הקודים לחברות המוכרות וכך תוכלו לדעת כיוון מה התקלה במזגן ויש מקרים שאפשר לתקן אפילו לבד את התקלה. קוד תקלה מזגני אלקטרה קוד תקלות במזגן תדיראן קודים לטורנדו מזגנים

תיקון מדחס למזגן בבת ים

מתקין מזגנים בבת-ים אולימפוס מתקינים בכירים

מתקין מזגנים בבת-ים עם אברהם מור מאולימפוס מיזוג אוויר. אברהם מור מורשה לתקן ולהתקין את כל סוגי חברות המזגנים בארץ מה שנותן לו יכולת לתת לכם פתרון מדויק להתקנת המזגן , היום יש אין סוף אפשרויות ,התקנת מזגן חדר שינה מיצובישי אינוורטר או מזגן טורנדו רגיל? מיני מרכזי שטוח של אלקטרה או מולטי אינוורטר של תדיראן? תריסי אספקת אוויר סלוט או דקור ? האם כדאי להתקין דמפרים ואם כן אז מתי? או אולי כדאי להתקין בכלל מערכת מתקדמת מסוג VRF . תנו לאברהם מור לעשות לכם סדר בדברים ולתת לכם מה באמת הכי טוב בשבילכם. כי אברהם מור מכיר ויודע . מזגן אלקטרה בבת-ים ,התקנת מזגן תדיראן בבת-ים ,מזגן עילי טורנדו בבת-ים תתקשרו ונשמח לעזור.

איך לבחור טכנאי מזגנים מומלץ בבת ים?

חיפוש קצר בגוגל יקפצו לכם המון טכנאי מיזוג אוויר שנותנים שירות בבת ים, כדי להיות בטוחים שבחרתם טכנאי מזגנים איכותי בבת ים חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:

למה אתם מחכים? הגיע הזמן להפסיק לקפוא ולהזיע… שירות אולימפוס בבת ים – 60 דקות על השעון (שימו לנו סטופר!) – 050-6454177

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן