חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגנים ברעננה

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים ברעננה מגיעים תוך דקות תיקון מזגנים SOS 24/7

כי לנו באמת אכפת מהנוחות שלכם, שירות עם חיוך והמון אהבה לאויר שלכם.

טכנאי מזגנים ברעננה עם אולימפוס מיזוג אויר אצלנו טכנאים בכירים הם אלו שמגיעים לתקן לכם את המזגן. מומחים לתיקון מיני מרכזי מכל חברה ולכל תקלה של המזגן. לנו יש נייד שירות עם כל החלקים כלומר תיקון במקום ובאחריות מלאה. מגיעים תוך דקות לרעננה כי אנחנו שכנים והכי חשוב תמיד עם חיוך ואהבה. תיקון מזגנים לכל החברות לדוגמא: מזגן מיני מרכזי של אלקטרה , מזגן מפוצל של תדיראן ,מזגן עילי של טורנדו ,LG VRF, מיצובישי ועוד רבים.

טכנאי מזגנים ברעננה

תיקון מזגן בזמינות גבוהה של 24/7 עבורכם לתיקון מזגנים מקצועי! – שלום שמי אברהם מור, טכנאי מזגנים עם 25 שנות ניסיון הערכים שאני מטפח באהבה הם: מקצועיות ללא פשרות  וזמינות גבוהה (אפילו אישתי כועסת עלי על הזמינות הזו, כן אני יודע שזה משוגע…) והכי חשוב  אני עובד מכל הלב כי אני איש של אנשים והמטרה שלי היא לתת לכם שליטה לעמלות שלכם.

"לממליצים שלנו יש שמות אמתיים"

amikam nomberg
amikam nomberg
24/09/2023
המזגן הפסיק לקרר ערב יום כיפור חום כבד מאוד בבית ואמא בת 85 התקשרתי לטכנאי אברהם והוא היה אנושי קשוב מקצועי והרבה סבלנות והדריך אותי טלפונית איך לבדוק ומה לעשות והצלחנו לתקן את התקלה והמזגן חזר לקרר מאוד ממליץ ממש הפתעה ומזל שיש אנשי מקצוע כאלה תודה רבה 🙏
אילנה שרף
אילנה שרף
23/09/2023
איש ישר ואמין. הייתה לנו תקלה ודרך הטלפון הוא נתן לנו מענה ועזר לנו במיידי. ממליצה בחום רב!!
ירדן גברון
ירדן גברון
16/09/2023
הגיע בשבת שהיא גם חג, תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרנו. פתר את התקלה בשניות, במקצועיות ובהגינות יוצאת מן הכלל. מחיר הגון בפרט בתעריף חג. מאוד מומלץ!
Tamar Atiya
Tamar Atiya
15/09/2023
אברהם הגיע כשעה לפני כניסת חג ושבת. עשה עבודה מוצלחת והכל בסבר פנים יפות. ממליצים בחום, שירות מצוין ומקצועי
Victor Lev
Victor Lev
09/09/2023
שירות באמת 5 כוכבים. הגיעה יום שבת, זיה ישיר שחסר גז במזגן. מקצועי, עדיב. ממליץ בחום.
טל נחמד
טל נחמד
02/09/2023
התקשרנו בשבת בבוקר שהמזגן קיצר, הגיע תוך שעה וחצי, הסביר לפני התיקון, תיקן באופן מקצועי, שירותי מאוד. ממליצה בחום
Michal Levit
Michal Levit
01/09/2023
מספר אחת!
קארין עבדי
קארין עבדי
18/08/2023
מקצועי !!!! יום שישי 10 דק לפני כניסת שבת טיפל בתקלה במהירות...בייעוץ טלפוני בלבד תוך 10 דק היה לנו מזגן תודה רבה🙏
dani nachmias
dani nachmias
12/08/2023
שירות מעולה, אמין ומהיר !!!!

תיקון מזגן ברעננה מטכנאים שעבדו החברות אלקטרה, תדיראן ,טורנדו.

תיקון מזגנים ברעננה רק מטכנאים מזגנים שעבדו בחברות המזגנים הגדולות. אם יש לכם תקלה במזגן אלקטרה מיני מרכזי ,או יש לכם מזגן עילי של תדיראן מקצר , אם אתם צריכים ניקוי עמוק למולטי אינוורטר של טורנדו, או תקלה כל בעיה מזגן Lg ועוד הרבה חברות. טכנאי מזגנים אולימפוס הכתובת , כי באמת אין עלינו במקצועיות , בזמינות, ובאכפתיות אלכם כולנו באולימפוס עבדנו בחברות כך שאנחנו מכירים את כל התקלות במזגנים . תתקשרו תשאלו אותנו כל שאלה ונשמח לייעץ לכם לפתור את התקלה במזגן.

טכנאי מזגנים מומלץ ברעננה

אולימפוס מיזוג אויר קיימת כבר משנת 1999 לנו יש ניסיון עשיר התיקון מזגנים ברעננה ,טכנאי מזגנים שלנו מורשים מוסמכים לתת שירות לכל החברות . תבדקו עלינו קצת בגוגל ותראו שיש לנו עשרות המלצות מלקוחות שלנו . אז לתיקון מזגן בראש שקט ברעננה רק אולימפוס מיזוג אויר.

תיקון מזגן ברעננה גם בשבת וחגים.

אנחנו באולימפוס רואים את עצמנו כפרמדיקים למזגנים לתושבי ברעננה . טכנאי אולימפוס יודעים שהיום לחיות ללא מזגן בלתי אפשרי לכן טכנאי מזגנים מומחה לתיקון מזגנים זמין לשיחה שלכם גם בשבת בבוקר. בגלל זה אני אישית גם מעניק שירות תיקונים ברעננה בזמינות של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע- כולל שבתות, חגים או שעות הלילה המאוחרות! לא נשאיר אף אחד עם מזגן מקולקל.

חברות מזגנים ברעננה עם אולימפוס מיזוג אוויר

טכנאי מזגנים ברעננה אולימפוס מיזוג אויר כבר יותר מ 25 שנים נותנים שירות תיקונים ברעננה , יש לנו אנשי מיזוג מומחים לתת שירות לכל החברות הקיימות בארץ אנחנו מוסמכים בכל חברה וחברה ועוברים השתלמויות וקורסים לעמוד בחזית הטכנולוגיה בשביל לתת לכם שירות מתקדם מקצועי וחסכוני לכם אז אם יש לכם אחת המחברות הללו תיקון ברעננה רק עם אולימפוס:
מזגן אלקטרה ברעננה  , מזגן תדיראן  , מזגני טורנדו ,מזגן מיצובישי ,מזגן  LG , מזגן דייקין , מזגן טושיבה ,מזגן פוג'יצו.

כמובן לכל חברה יש המון דגמים צריך לדעת לתת שירות תיקונים ברעננה בהתאם לכל דגם ודגם :
תיקון מזגן עילי ברעננה ,תיקון מזגן מיני מרכזי ברעננה , תיקון מזגן אינוורטר ברעננה , תיקון מזגן מולטי אינוורטר ברעננה , תיקון מזגן VRF ברעננה.
לנו יש את ציוד הבדיקה המתקדם ביותר לתיקון ואבחון תקלות והתקנות  מזגנים רעננה.

תיקון מזגני אינוורטר ברעננה.

תיקון מזגן אינוורטר ברעננה מצריך ידע ניסיון וחלקים מקוריים , החלקים האלקטרונים הם הרגישים והיקרים ביותר במזגן אינוורטר, כרטיס אינוורטר יכול להגיע בקלות לכמה אלפים לכן כדאי שטכנאי מזגן אינוורטר יאבחן את המזגן , אנחנו בעלי תעודות וקורסים מהמתקדמים בעולם לתיקון אינוורטר אז אם אתם מרעננה תתקשרו ונגיע לתקן מזגן מיני מרכזי אינוורטר של אלקטרה לדוגמה. באולימפוס ניתן לשפץ כרטיס מזגן אינוורטר לנו יש מעבדה שנותנת את השירות הזה.

זמן הגעה של טכנאי מזגנים ברעננה:

  • 60 דקות ואנחנו אצלכם! במיוחד במדינה עם אקלים כמו שלנו, אנחנו יודעים כמה קשה להישאר זמן רב בלי מיזוג מתאים ותקין. אולימפוס)אברהם מור והצוות המנצח) מגיעים אליכם במהירות ותוך שעה תוכלו להנות ממזגן שעובד ממש כמו חדש.

כמה עולה תיקון מזגן ברעננה?

אני דוגל במחירים ישרים – עבור ביקור טכנאי ברעננה בשעות העבודה הרגילות המחיר הוא 250 ש"ח (כולל מע"מ). בהזמנה בשעות הלילה המאוחרות, חגים, שבתות וכו.. (זמינים לא רגילים) המחיר הוא כפול עבור ביקור.

התיקון
המחיר
ביקור טכנאי-כולל הגעה לבית הלקוח בדיקת מזגן איתור התקלה והצעת מחיר
250 ש"ח
שדרוג אלקטרוניקה קומפלט מזגן עילי
900-1200 ש"ח
שדרוג בקר /פיקוד מיני מרכזי כולל עינית רגשים שלט כרטיס
1200-1800 ש"ח
הרכבת משאבת מים למזגן מיני מרכזי –
1600-2200 ש"ח
החלפת מנוע מקורי חיצוני למזגן מיני מרכזי של אלקטרה /תדיראו /טורנדו/
1100-1800 ש"ח
החלפת מנוע של המאייד למזגן מיני מרכזי 1/3
1400-2200 ש"ח
פירוק והחלפה לנמוע פן מאייד מיני מרכזי 1/2
450-800 ש"ח
החלפת כנף למנוע פן של היחידה החיצונית למזגנים גדולים
500-800 ש"ח
כנף למנוע פן הפנימית של מזגן מיני מרכזי
450-800 ש"ח
החלפת חיישן /רגש למזגן עילי און/אוף
550-900 ש"ח
קריאת שירות בשעות מיוחדות(ליליה מעל 20:00 ,חגים ,שבתות)
500 ש"ח
ניקוי מזגן עם קיטור עילי קטן
400-700 ש"ח

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ).

איזה תקלות נפוצות אנו מתקנים ברעננה?

טכנאי מזגנים באולימפוס מיזוג אויר מומחים באמת לכל מערכות מיזוג אויר ונותנים פתרונות לכל תקלה. אם יש לכם מזגן לא מקרר כי חסר לו גז, מזגן מיני מרכזי שלכם התחיל לנזול מים, או קורה שהמזגן פתאום התחיל להרעיש מהמנוע בחוץ ואתם צריכים איש מזגנים שיגיע ויטפל לכם במהירות התקלה . אצלנו באולימפוס מיזוג אויר מגיעים באמת בדקות לתושבי רעננה (כי אנחנו שכנים) עם כל החלקים ו"באומנות" מתקנים מזגנים ועד שלא קר לכם אנחנו לא עוזבים את המזגן.

לא בטוחים איזה מזגן מתאים לצרכים האישיים שלכם? המזגן התחיל לעשות בעיות? או שאולי פשוט החלטתם להתחדש ולהשתדרג? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. פנו אלינו לקבלת ייעוץ לבחירת המזגן המתאים ביותר עבור הבית/ העסק שלכם! ללא עלות וללא התחייבות. שירות אולימפוס ברעננה- בזכות המחיר ובזכות השירות. טכנאי מזגנים ברעננה אברהם- 050-6454177

למה לבחור בנו לתיקון מזגן ברעננה?

לצד ניסיון ומתן שירות במשך 30 שנים, אולימפוס מאמינה באיכות מקסימלית ותודעת שירות ואנושיות ברמה הגבוהה ביותר. הצוות שלנו מעניק לכם אחריות וראש שקט לצד כל תיקון ושירות שנבצע עבורכם. זמני האחריות על השירותים תלויים בסוג התיקון והלקוחות שלנו מקבלים את כל המידע שיצטרכו לדעת אודות כל תיקון ותיקון. צצה בעיה נוספת? המזגן עושה שוב בעיות? אנחנו כאן לשירותכם- באחריות (: צוות אולימפוס מתמחה בפתרון תקלות במזגן מיני מרכזי (תקלות כמו נזילות ,קצר ,מרעיש, ריח רע, מילוי גז), תקלות ובעיות במזגני אלקטרה, תיקון מזגני תדיראן ניסיון רב בתיקון מזגני טורנדו ועוד. פרט קטן אך חשוב- הטכנאי מזגנים שלנו הועסקו בעבר כטכנאים בכירים וראשי צוותים בחברות הגדולות של יצרני המזגנים (: אצלנו מקבלים את חבילת השירות המלאה – טכנאי מיזוג האוויר המקצועיים של מרכז השירות אולימפוס עומדים לרשותכם לתיקון מזגנים ברעננה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאם לציפיות הלקוח

התקנת מזגנים ברעננה

אברהם דואג לכם להכל! אני מספק גם שירותי התקנה מזגנים ברעננה והסביבה כבר יותר מ-25 שנים. המומחיות והניסיון שצברתי בתחום יבטיחו שכל התקנה תהיה על הבורג ובדרך הפרפקציוניסטית ביותר שיש. סוגי המזגנים שאני מתקין ברעננה – מיני מרכזי, וי אר אפ, מזגן עילי, מזגן 1 כוח סוס, מזגן 2 כוח סוס ועוד –הכל בדרך הכי מקצועית שיש (פרפקציוניסט כבר אמרתי?). נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בקשר להתקנת ותיקון מזגנים ברעננה. ניתן ליצור איתי קשר בטלפון (אנרגיה טובה מובטחת

כמה עולה להתקין מזגן ברעננה?

סוג התקנה
המחיר
מחיר להתקנה מזגן 1.5 כוח סוס (התקנה בסיסית )
700-900 ש"ח
התקנה למזגן 1.2 כוח סוס (מזגן אחד ורבע ,התקנה בסיסית )
650- 850 ש"ח
הרכבת והתקנה של מזגן 3 וחצי כוח סוס (התקנה בסיס 3 מטר צינור פלוס תושבת)
1200-1400 ש"ח
מחיר להתקנת מזגן ריצפתי עד 2.5 כוח סוס
1100 -1400 ש"ח
התקנת מזגן עיליי משומש (ללא מילוי גז ,התקנה בסיסית )
600 -1400 ש"ח תלוי בגודל.
התקנת מעבה למזגן מולטי אינוורטר
1800- 3800 ש"ח תלוי בגודל המזגן .
התקנת מזגן נסתר ( יחידת קצה לא כולל גבס)
900 – 2500 ש"ח תלוי גודל היחידה

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

קרא כאן: מחירון התקנת מזגנים

טכנאי מזגנים עם רישיונות ואישורים ברעננה

כדי להיות בטוחים שהזמנת טכנאי ברמה הגבוהה ביותר שיש, חשוב לשים לב שאתם מזמינים טכנאי מזגנים ברעננה שיש לו את כל הרישיונות והאישורים הדרושים כדי לטפל במזגן של "בראש שקט וללא דאגות מיותרות" 

ישנם מספר הסמכות ורישיונות בתחום מיזוג אויר.
ישנם שלושה דרגים:

 

  • דרג 1 – הסמכה לעבוד במזגנים עד 5 טון קירור שזה אומר כ 60 אלף BTU כלומר עד 6.5 כ"ס.
  • דרג 2 – הסמכה לעבוד במזגנים עד 20 טון קירור כלומר  כ 240 אלף BTU  כלומר עד 24 כ"ס.
  • דרג 3 – הסמכה לעבוד על כל סוגי וגדלי מערכות מיזוג וקירור אויר.
    לטכנאי אולימפוס יש את כל ההסמכות והרישיונות הגבוהים ביותר.

התקנת מזגנים בהרצליה

אנו מספקים שירות תיקון מזגנים בכל רחבי רעננה

תוך 60 דקות אצלכם וברוב המקרים באותה שעה המזגן שלכם כבר מתוקן .

בין אם המזגן הקודם התקלקל או שהחלטתם להתחדש ולהתפנק, הגעתם לרגע בו עליכם לבחור במזגן המושלם עבור ביתכם, מקום העבודה או כל מבנה אחר לרשותכם ברעננה. אנו נמצאים בעידן ובזמנים בהם הכל מתחדש ומהר- המכשירים החשמליים הולכים ומתחדשים, גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינת העיצובים. המזגנים שהכרנו עד לא מזמן עברו שדרוג ולמעשה עוברים עוד שדרוגים בכל עת. לרוב, נתקל כיום במערכות מיזוג קטנות וקומפקטיות יותר, עם צריכת חשמל קטנה יותר ונזקי רעש מזעריים. על מנת להקל עליכם במעט בתהליך הבחירה, טכנאי המזגנים שלנו הביאו לכם את סוגי המזגנים הנפוצים ומאפיינים שחשוב לדעת אודותיהם:

למה אתם מחכים? הגיע הזמן להפסיק לקפוא ולהזיע… שירות אולימפוס ברעננה– 60 דקות על השעון (שימו לנו סטופר!) – 050-6454177

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן