חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

טכנאי מזגן אינוורטר – תיקון כל סוגי מזגני אינוורטר

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

טכנאי מזגנים אינוורטר -תיקון מזגן אינוורטר אולימפוס מיזוג אויר תוך שעה אצלך

טכנאי מזגנים אינוורטר אולימפוס ,תיקון מזגן אינוורטר עם אנשים מיזוג בעלי ניסיון של 25 שנים , 60 דקות והמזגן מקרר שירות 24/7. תיקון מזגן אינוורטר עם חיוך ואהבה למקצוע.

טכנאי מזגנים אינוורטר רק עם אולימפוס מיזוג אוויר אנחנו מתחייבים על:

שוקלים לעבור למזגן אינוורטר? מותקן בביתכם מכשיר כזה, ואתם זקוקים לשירותי תחזוקה או תיקון? הגעתם למקום הנכון.

"לממליצים שלנו יש שמות אמתיים"

amikam nomberg
amikam nomberg
24/09/2023
המזגן הפסיק לקרר ערב יום כיפור חום כבד מאוד בבית ואמא בת 85 התקשרתי לטכנאי אברהם והוא היה אנושי קשוב מקצועי והרבה סבלנות והדריך אותי טלפונית איך לבדוק ומה לעשות והצלחנו לתקן את התקלה והמזגן חזר לקרר מאוד ממליץ ממש הפתעה ומזל שיש אנשי מקצוע כאלה תודה רבה 🙏
אילנה שרף
אילנה שרף
23/09/2023
איש ישר ואמין. הייתה לנו תקלה ודרך הטלפון הוא נתן לנו מענה ועזר לנו במיידי. ממליצה בחום רב!!
ירדן גברון
ירדן גברון
16/09/2023
הגיע בשבת שהיא גם חג, תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרנו. פתר את התקלה בשניות, במקצועיות ובהגינות יוצאת מן הכלל. מחיר הגון בפרט בתעריף חג. מאוד מומלץ!
Tamar Atiya
Tamar Atiya
15/09/2023
אברהם הגיע כשעה לפני כניסת חג ושבת. עשה עבודה מוצלחת והכל בסבר פנים יפות. ממליצים בחום, שירות מצוין ומקצועי
Victor Lev
Victor Lev
09/09/2023
שירות באמת 5 כוכבים. הגיעה יום שבת, זיה ישיר שחסר גז במזגן. מקצועי, עדיב. ממליץ בחום.
טל נחמד
טל נחמד
02/09/2023
התקשרנו בשבת בבוקר שהמזגן קיצר, הגיע תוך שעה וחצי, הסביר לפני התיקון, תיקן באופן מקצועי, שירותי מאוד. ממליצה בחום
Michal Levit
Michal Levit
01/09/2023
מספר אחת!
קארין עבדי
קארין עבדי
18/08/2023
מקצועי !!!! יום שישי 10 דק לפני כניסת שבת טיפל בתקלה במהירות...בייעוץ טלפוני בלבד תוך 10 דק היה לנו מזגן תודה רבה🙏
dani nachmias
dani nachmias
12/08/2023
שירות מעולה, אמין ומהיר !!!!

טכנאי מזגנים אינוורטר מומלץ -אולימפוס

טכנאי מזגנים מומלץ לתיקון מזגן אינוורטר עם אולימפוס בגלל שכל טכנאי אולימפוס מורשים מטעם כל החברות ,עברנו השתלמויות בכל חברה יצרנית שקיימת בארץ מה שנותן לכם ביטחון תיקון כל תקלה  במזגן אינוורטר איתנו מתבצע ברמה המקצועית והמעודכנת ביותר וכך אתם חוסכים גם זמן ,גם שקט שהמזגן שלכם יעבוד כמו שצריך ולא יהיו לו נזקים ,וכמובן כסף .
תתקשרו אלינו ותבינו 0506454177 .

מחיר הזמנת טכנאי מזגנים אינוורטר

מחיר הזמנת טכנאי אינוורטר עולה ביקור של 250 שקלים , בביקור מגיע טכנאי בכיר לתת לכם אבחון ולומר מה התקלה שיש לכם במזגן ,כמובן במידה ומתבצע תיקון אנחנו באולימפוס מיזוג אוויר לא גובים את עלות הביקור אלה רק את עלות התיקון עצמו. ראו גם: מחירון התקנת מזגנים

טכנאי מזגנים אינוורטר בפריסה במרכז השרון והשפלה

טכנאי מזגנים אולימפוס נותנים שירות תיקונים והתקנה בכל אזור המרכז השרון וחלק מהשפלה . טכנאי מזגנים מומחים לתיקון כל מזגני אינוורטר שמגיעים תוך כמה דקות לתיקון מזגן אינוורטר . האזורים שאנחנו נותנים שירות הם :

טכנאי מזגנים מורשה לתיקון מזגני אינוורטר.

טכנאי מזגנים אולימפוס מיזוג אוויר מורשים לתיקון כל סוגי מערכות מזגני אינוורטר ,מכל סוג ומכל גודל וגודל , אנשי המיזוג שלנו בעלי דרג 3 , ורישיונות חשמל לשירות מזגנים ממדינת ישראל . תעודות ורישיונות אלו הם הגבוהים ביותר במיזוג אוויר ומקנים לתקן ולהתקין את כל הגדלים והסוגים שקיימים בעולם מיזוג אוויר ובפרט מזגני אינוורטר. אנחנו עוברים קורסים ברמה הגבוה ביותר למערכות אינוורטר גם על ידי החברות היצרניות וגם קורסים פרטיים מהמהנדסים הטובים בארץ למזגני אינוורטר. תתקשרו אלינו וניתן לכם שירות עד שיהיה לכם שליטה על האוויר שלכם.

תיקון מזגן אינוורטר בשבת

אנחנו יודעים שמזגן בקיץ בארץ זה חובה ולפעמים הוא מתקלקל בזמן הכי לא מתאים
לנו  יש טכנאי מזגני אינוורטר SOS שזמין גם בשעות הכי קטנות בקיץ רק שתוכלו להעביר את הלילה או את השבת כמו שצריך.
תתקשרו ונשמח לתת שירות

תקלות ידועות במזגן אינוורטר פתרון תקלות :

מרכז השרות אולימפוס מתמחה בתיקון איכותי של כל סוגי התקלות במזגן אינוורטר :

  • מילוי  גז במזגן אינוורטר – מילוי גז במזגן אינוורטר דורש מיומנות ורק טכנאי מזגנים עם ניסיון והכרות של המערכת ידע למלא גז במזגן אינוורטר ,מכיוון  שהמדחס משנה תפוקה לחצי הגז שונים טכנאי מזגנים אינוורטר אולימפוס יש את כל הציוד המתקדם למילוי גז במזגן אינוורטר.
  • החלפת/ תיקון כרטיס למזגן אינוורטר – כרטיס למזגן אינוורטר ,זהו המוח שגורם לכל המערכת לתפקיד  בשינוי תפוקה , טכנאי מזגנים אולימפוס מכירים את כל החלקים האלקטרוניקה הקיימים בלוח פיקוד אינוורטר כך  הרבה מאוד מקרים ניתן לסדר את כרטיס אלקטרוני אינוורטר במקום.
    שיפוץ כרטיס אלקטרוני למזגן אינוורטר – שיפוץ כרטיס אלקטרוני למזגן אינוורטר זהו פתרון שיכול להציל בהרבה מאוד מקרים את המזגן ,מכיוון שיש מזגנים שכבר אין כרטיסי אינוורטר בשבילם או כרטיס חדש למשל במזגן VRF אינוורטר של מיצובישי יכול להגיע לכ -9000 שקל , שיפוץ לעיתים יכול להעלות כשליש מזה ,לנו יש מעבדה אלקטרוניקה שהמומחיות שלהם הוא שיפוץ כרטיס אינוורטר.
  • תיקון דליפות גז במזגן אינוורטר – תיקון דליפת גז במזגן אינוורטר יכלו לעלות המוןן בגלל            שיש מערכות גדולות מאוד למשל מולטי אינוורטר של תדיראן יכול להגיע למחיר של 5000 שקל ,או מזגן VRF של דייקין יכול להגיע לעיתים כמה אלפים טובים וזה בגלל מזגן VRF יכול להיות עם כמה עשרות יחידות פנימיות כמות הגז היא אדירה. מומלץ טכנאי מזגני אינוורטר שיודע את כל השלבים לתיקון דליפת גז במזגן אינוורטר ,לנו יש עשרות שנים של ניסיון בזה.  ועוד.

טכנאי מזגני אינוורטר של המרכז מכירים היטב את מערכות האינוורטר מתוצרת כל החברות המובילות בתחום, ומגיעים לפתרון הטוב ביותר.

התיקון שלנו יאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של המכשיר האיכותי הזה.

מדוע לבחור מזגן אינוורטר ?

מזגני אינוורטר הם המילה האחרונה בתחום מיזוג האוויר, והם מאפשרים חיסכון משמעותי ביותר בצריכת החשמל עד 50% חיסכון
מעבר לכך, הם עובדים בתנאי מזג אוויר קיצוניים (חום וקור).
המדחס הייחודי והמתקדם שלהם מצליח לשנות את קצב עבודתו, זאת תוך התאמה לצורכי הקירור המשתנים.
מעבר לזאת, מזגני אינוורטר לא מייבשים את האוויר, ולכן מספקים חימום וקירור איכותיים יותר.
איכות מיזוג ברמה הגבוה ביותר בגלל שאין מפלי טמפרטורה במזגן אינוורטר .

קודי תקלות במזגני אינוורטר

איתור תקלה במזגן אינוורטר היום מתבצע בעזרת קוד לתקה שמופיע או על העינית של מזגן מיני מרכזי אינוורטר או התצוגה של מזגן מפוצל . קוד תקלה נותן לנו כיוון מה יכול להיות הבעיה במזגן ולפעמים אפשרות לתיקון עצמי . ריכזנו לכם את הקודים של שלושת החברות הגדולות ובעזרתם תוכלו לדעת מה התקלה במזגן שלכם . קוד תקלה במזגן אלקטרה קודי תקלות במזגני תדיראן פתרונות למזגני טורנדו

מה עדיף מזגן אינוורטר או מזגן רגיל

הרבה מאוד לקוחות שואלים אותי מה עדיף מזגן אינוורטר או מזגן רגיל .
לכל מערכת יש יתרונות וחסרונות . אנחנו כטכנאי מזגנים אינוורטר וגם מזגנים רגילים מכירים את תוך המזגנים ולכן באמת כל מקרה לגופו ,אם זאת דירה להשקעה או דירה שהולכים לגור בה , אם זה בבית עם זוג או משפחה עם 7 נפשות תתקשרו וננסה לעזור לכם לבחור נכון מה מתאים לכם.
עשינו לכם טבלה שתנסה לעזור לכם להחליט:

השוואה
מזגן אינוורטר
מזגן ON/OFF רגיל
אחזקה שוטפת
חסרון יקרה
יתרון פחות יקרה
הבדל במחיר התקנה
יקרה יותר
זולה יותר
מי יותר חיסכונית בחשמל
חסכונית עד 50%
צורכת יותר חשמל
אמינות המערכת
אלקטרוניקה עדינה
מערכת פשוטה ואמינה
אפשרויות לפתרונות מיזוג
אין סוף לאפשרויות מיזוג
פתרונות מיזוג בסיסיות
עלות רכישה של המזגן
יקרה יותר
זולה יותר

טיפ חשוב לפתרון תקלה במזגן אינוורטר לפני שמזמינים אותנו:

אחת התקלות התופעות הנפוצות שיש למזגנים אינוורטר היא שמנסים להדליק את המזגן או שהוא לא מקרר ו/או שהוא לא נדלק בכלל , תופעה זו נגרמת לעיתים כתוצאה ממתח לא יציב תקשורת של המזגן נפגעת . פתרון: לעשות איפוס עמוק (ריסט) איך עושים ? לנתק את מתח החשמל של המזגן למשך 20 דקות ,ולאחר מכן לנסות להפעיל אותו שוב. בהרבה מאוד מקרים זה עושה את העבודה במידה ולא אנחנו לשירותכם .

תיקון מזגן אינוורטר של כל החברות עם אולימפוס

כיום ישנם מספר רב של דגמים למזגנים ,אין חברה היום שלא מייצרת מזגנים מסוג אינוורטר. מזגן אינוורטר אלקטרה , חברת תדיראן אינוורטר ,טורנדו אינוורטר , מזגן דייקין אינוורטר , מיצובישי המזגן הטוב בעולם אינוורטר ,תקלות במזגני LG , טושיבה טכנאי אינוורטר ,

וכל אחת ישנם סוגי מזגנים :

מזגן עילי אינוורטר בכל הגדלים -מזגן עילי אינוורטר 1 כוח סוס עד למזגן עילי 4 כ"ס

תיקון מזגן מיני מרכזי אינוורטר -תיקון מזגן מיני מרכזי אינוורטר עם אנשי אולימפוס מיזוג אוויר , כי המומחיות שלנו זה תקלה במיני מרכזי אינוורטר.

מזגן מולטי אינוורטר בכל הגדלים – מזגן מולטי 1 ל 3 ועד מזגן מולטי 1 ל 9 כלומר טכנאי אולימפוס מכירים כל תופעה ותקלה וכמובן פתרון לכל מזגני מולטי אינוורטר . תיקון מזגן VRF אינוורטר –

תיקון מזגן VRF איתנו בגלל שבאמת לנו יש את הידע והניסיון לכל תקלה , מזגן VRF זאת מערכת מאוד משוכללת וצריך לדעת את עיקרון הפעולה שלה ואיך היא עובדת ורק אז לתת שירות תיקונים למערכת מסוג VRF .

טכנולוגית אינוורטר איך היא עובדת?

מזגן אינוורטר זהו מזגן בעל תפוקה משתנה ,כלומר המדחס משנה את את התפוקה שלו. יש לו יכולת לרדת עד תפוקה של 50 אחוז ולעלות עד תפוקה של 130 אחוז. שינוי התפוקה שלו תתבצע על ידי שינוי גל הרץ למדחס ,ככל שהגל יהיה גבוה יותר המדחס מסתובב מהר יותר ככל שהגל יורד כל המהירות סיבוב המדחס תרד. טכנאי מזגנים אולימפוס עברו קורסים מקיפים טכנולוגית אינוורטר צברנו ידע רב לתת שירות יעיל מקצועי וחסכוני.

מחירי תיקון של מזגן אינוורטר

סוג השירות
מחיר
ביקור טכנאי
250 שקלים
מילוי גז למזגן מפוצל אינוורטר 1 כ"ס
החל מ -550
מילוי גז למיני מרכזי
החל מ- 800
מילוי גז ישן
החל מ- 1100 שקלים
שיפוץ כרטיס אינוורטר
החל מ -1500 שקלים
החלפת כרטיס אינוורטר למפוצל
החל מ 2000 שקלים
החלפת כרטיס אינוורטר למיני מרכזי
החל מ- 3500 שקלים

ייתכן ויהיו שינויים בעלויות התיקון השונות בהתאם לתקלה במזגן. חברת אולימפוס עושה שימוש ככל שניתן בחלקי חילוף מקוריים. לצפייה במחירון המלא ט.ל.ח (המחירים אינם כוללים מע"מ)

אם אתם צריכים להתקין מזגן חדש ואתם מתלבטים איזה מזגן אז אחד הפתרונות הטובים ביותר הם מזגני אינוורטר, מתקיני מזגנים אולימפוס ממליצים להתקין מזגן אינוורטר ,גם לחיסכון בחשמל וגם לאיכות מיזוג מעולה. מזגני אינוורטר מגיעים בכל הגדלים והמון סוגים . מזגן אינוורטר נסתר עם לחץ סטטי נמוך לחץ סטטי בינוני ולחץ סטטי גבוה . רק במזגני אינוורטר ניתן לקבל את הסוגים הללו . תתקשרו אלינו וניתן לכם יעוץ התקנת מזגן אינוורטר

שירות למזגן אינוורטר – רק עם מרכז שירות אולימפוס

מרכז השרות אולימפוס מספק את כל סוגי השירות למזגן אינוורטר: תיקון, תחזוקה שוטפת, ייעוץ לפני קנייה ועוד. עם הטיפול האיכותי של חברתנו, מערכת מיזוג האוויר שלכם תאריך ימים ותאפשר לכם ליהנות לאורך זמן מחימום וקירור איכותיים. המזגן הינו מכשיר חיוני ביותר בכל בית ישראלי, אנו משקיעים את כל הידע והניסיון שלנו כדי להבטיח עבור לקוחותינו את השימוש המהנה ביותר ביחידה המותקנת בביתם. אנו לא מתפשרים על איכות התיקון, משתמשים בחלקי חילוף מקוריים בלבד, וכך מגיעים לתוצאות הטובות ביותר.

למה אתם מחכים? הגיע הזמן להפסיק לקפוא ולהזיע… שירות אולימפוס בכל הארץ – 60 דקות על השעון (שימו לנו סטופר!) – 050-6454177

שוקלים לעבור למזגן אינוורטר? מותקן בביתכם מכשיר כזה, ואתם זקוקים לשירותי תחזוקה או תיקון? הגעתם למקום הנכון.
  תיקון מזגן אינוורטור

טכנאי מזגן אינוורטר 6454177 – 050

מרכז השרות אולימפוס מספק לכם את כל הדרוש לכם:

  • הגעה בתוך שעה מרגע הפנייה
  • שירות שניתן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
  • מחירים הוגנים
  • שירות של טכנאי מזגנים בכיר לשעבר בחברת אלקטרה

פתרון תקלות מרכזיות

מרכז השרות אולימפוס מתמחה בתיקון איכותי של כל סוגי התקלות במזגן:

  • החלפת גז במזגן
  • תיקון מדחס
  • תיקון שלט
  • תיקון דליפות
  • ועוד.

טכנאי מזגני אינוורטר של המרכז מכירים היטב את מערכות האינוורטר מתוצרת כל החברות המובילות בתחום, ומגיעים לפתרון הטוב ביותר.

התיקון שלנו יאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של המכשיר האיכותי הזה.

מדוע לבחור במזגן אינוורטר ?

מזגני אינוורטר הם המילה האחרונה בתחום מיזוג האוויר, והם מאפשרים חיסכון משמעותי ביותר בצריכת החשמל. מעבר לכך, הם עובדים בתנאי מזג אוויר קיצוניים (חום וקור). המדחס הייחודי והמתקדם שלהם מצליח לשנות את קצב עבודתו, זאת תוך התאמה לצורכי הקירור המשתנים. מעבר לזאת, מזגני אינוורטר לא מייבשים את האוויר, ולכן מספקים חימום וקירור איכותיים יותר.

טיפ חשוב מאוד לפני שמזמינים אותנו:

אחת התקלות התופעות הנפוצות שיש למזגנים אינוורטר היא שמנסים להדליק את המזגן או שהוא לא מקרר ו/או שהוא לא נדלק בכלל , תופעה זו נגרמת לעיתים כתוצאה ממתח לא יציב תקשורת של המזגן נפגעת . פתרון: לעשות איפוס עמוק (ריסט) איך עושים ? לנתק את מתח החשמל  של המזגן למשך 20 דקות ,ולאחר מכן לנסות להפעיל אותו שוב. בהרבה מאוד מקרים זה עושה את העבודה במידה ולא אנחנו לשרותכם .

אילן סוגי מערכות יש עם טכנולוגית אינוורטר

כיום ישנם מספר רב של דגמים למזגנים ,אין חברה היום שלא מייצרת מזגנים מסוג אינוורטר. אלקטרה ,תדיראן ,טורנדו , דייקין , מיצובישי , LG  , טושיבה , וכל אחת ישנם סוגי מזגנים : מזגן עילי אינוורטר , מזגן מיני מרכזי אינוורטר , מזגן מולטי אינוורטר ומזגן VRF  אינוורטר.

טכנולוגית אינוורטר איך היא עובדת?

מזגן אינוורטר זהו מזגן בעל תפוקה משתנה ,כלומר המדחס משנה את את התפוקה שלו. יש לו יכולת לרדת עד תפוקה של 50 אחוז ולעלות עד תפוקה של 130 אחוז. שינוי התפוקה שלו התבצע על ידי שינוי גל ההרץ למדחס ,ככול שהגל יהיה גבוה יותר המדחס יסתובב מהר יותר וככול שהגל ירד כל המהירות סיבוב המדחס תרד. שינוי התפוקה נותן לנו כמה דברים : 1-חיסכון בחשמל עד ל 50 אחוז 2 –שמירה על בקרת טמפרטורה אחידה (אין את ההפסקות של מדחס און/אוף) לצערנו ישנם גם  חיסרונות  בטכנולוגיה אינוורטר : 1 – חלקים יקרים מאוד 2 –תלוי חברה ברכיבים. טכנאי מזגנים באולימפוס עברו קורסים מקיפים לטכנולוגית אינוורטר וצברנו ידע רב לתת שרות יעיל מקצועי וחסכוני. וכמו כן אנו בעלי רשיונות חשמל והסמכות מטעם המדינה (דרג 3)

מחירי תיקון של מזגן אינוורטר

  • מחירים לדוגמא:
  • ביקור טכנאי       250 שקלים
  • מלוי גז החל מ -450 למזגן מפוצל
  • מילוי גז החל מ- 600 למיני מרכזי
  • מילוי גז ישן החל מ- 600 שקלים
  • שיפוץ כרטיס אינוורטר החל מ -1500 שקלים
  • החלפת כרטיס אינוורטר החל מ 2000 שקלים למפוצל
  • החלפת כרטיס אינוורטר החל מ- 3500 שקלים למיני מרכזי
 

שירות למזגן אינוורטר – רק עם מרכז שירות אולימפוס

מרכז השרות אולימפוס מספק את כל סוגי השירות למזגן אינוורטר: תיקון, תחזוקה שוטפת, ייעוץ לפני קנייה ועוד. עם הטיפול האיכותי של חברתנו, מערכת מיזוג האוויר שלכם תאריך ימים ותאפשר לכם ליהנות לאורך זמן מחימום וקירור איכותיים.

המזגן הינו מכשיר חיוני ביותר בכל בית ישראלי, ואנו משקיעים את כל הידע והניסיון שלנו כדי להבטיח עבור לקוחותינו את השימוש המהנה ביותר ביחידה המותקנת בביתם. אנו לא מתפשרים על איכות התיקון, ומשתמשים בחלקי חילוף מקוריים בלבד, וכך מגיעים לתוצאות הטובות ביותר.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן