חיפוש
Close this search box.
חיפוש
Close this search box.

בניית חדרי קירור והקפאה

טכנאי מזגנים בכיר עם +25 שנות נסיון זמין עבורכם 24/7 לתיקון מזגן, מגיע בתוך דקות ספורות!

בניית חדר קירור – ייעוץ שדרוג והקמת חדרי קירור מתקדמים – אולימפוס לקירור מסחרי

אולימפוס מומחים למקררים מסחריים ותעשייתיים , החברה בנתה אין ספור מקררים לענף המזון, ענף הרפואה , ענף החקלאות ועוד … אנו מתמחים בתכנון וייצור של בניית חדרי קירור כבר מעל לעשור ובסטנדרטים הגבוהים ביותר ! לחברתנו הציוד הכי מתקדם בתחום מתוך אמונה בטכנולוגייה המתקדמת מדי שנה, הטכנאים והמהנדסים שלנו הם המובחרים והמובילים בישראל … אולימפוס הינה קבלן רשום 25917. ספקים מורשים של משרד הבטחון מס -0011019048 למיזוג אוויר וקירור , סיווג 170 ב' ובעלת תו תקן : iso 9001.
  • הקמת חדרי קירור בכל גודל רצוי
  • הקמת יחידות קירור והקפאה
  • ייצור יחידות שוק פריז – לפעולה מהירה במיוחד
  • שיפוץ חדרים קיימים
  • תיקון תקלות בחדרים קיימים
  • החלפה של דלתות בחדרים קיימים
  • תיקון והחלפה של מעבים / מפזרים
  • התקנת בקרים מיוחדים לצורך חיסכון באנרגיה
  • החלפה של לוחות חשמל קיימים בלוחות חדישים ומתקדמים
הקמת חדרי קירור מסחרי
הקמת חדרי קירור מסחרי
מפרטי תכנון לפי דרישות לקוח
מפרטי תכנון לפי דרישות לקוח
אחריות ושירות טכנאי
אחריות ושירות טכנאי

כבר 20 שנה של מקצוענות בהקמת חדרי קירור

    • עמידה בלוחות זמנים
 
    • מגוון חדרים ומתקנים בטכנולוגיה מתקדמת
 
    • בקרת טמפרטורה | מקררי מעדניות | מקררי תצוגה
 
    • שירות חלפים ושירותי טכנאי | יחס אישי
 
    • ייעוץ לחברות
 

כיצד מתכננים חדרי קירור?

תכנון של חדרי קירור מבוצע על ידי מהנדסים ואנשי מקצוע עם ניסיון בתחום בניית חדרי קירור בלבד ! כאשר חושבים על בניית חדר קירור יש לתכנן בקפידה את כל הפרמטרים מראש, העבודה מתבצעת על פי שרטוט ותכנון מדויק בכדי לקחת בחשבון את כל המאפיינים הדרושים על פי החלל והצרכים המתבקשים . לדוגמא – איזה מוצרים נרצה לאחסן בקירור, גודל המוצרים ואיזה טמפרטורה ולחות ישמרו עליהם בצורה מדוייקת מה גודל החלל שעומד ברשותנו לבניית חדר הקירור ואיזה תשתיות כבר קיימות בחלל ? מטבע הדברים כאשר המקום גדול יותר אז ניתן לתכנן ולבנות את החדר הקירור שיאחסן מספר גדול יותר של מוצרים. כאשר נכנסים לחלל בכדי לבנות חדר קירור מאפייני החלל מהווים חשיבות רבה בתכנון ובבניית חדר הקירור, היכן נמצאת הצנרת בחלל ? מהו מבנה תשתית החשמל כגון מיקומים והספקים, היכן נמקם כל חלק בכדי למקסם את השימוש בחלל ? ועוד משתנים נוספים … לאחר מכן נבחר את האלמנטים לקירור, הפנימיים לחדר הקירור והחיצוניים – המטרה היא לבחור את האלמנט הנכון על פי הספק נכון לכנסת אוויר קר לתוך החדר ובחירת האלמנט הנכון להוצאה של האוויר החם. באותה נשימה נתקין מערכת בקרה ופיקוד, שתאפשר לנו שליטה מלאה על טמפרטורת החדר על פי הצרכים שלנו, ובקרה ושליטה על שמירת הטמפרטורה המבוקשת

ישנם מספר אלמנטים חשובים בבניית חדר קירור

בכדי להגיע לתוצאה מדוייקת יש לבנות את ארגז הקירור ממספר שכבות פאנלים, אשר עשויים מפוליאוריטן או פוליסטירן מוקצף, ובנויים במיוחד לקבלת רמת בידוד מדוייקת ובכך לייצר איטום מושלם לחדר הקירור . איכות החומרים בה אנו משתמשים ישפיעו על צריכת החשמל של חדר הקירור בהמשך הדרך לכן אנו בוחרים את החומרים האיכותיים ביותר ! בנייתו של חדרי הקירור מתבצעת על ידי חיבור פאנלים עם בידוד בעלי עוביים שונים, הפנאלים מגיעים בציפויים שונים כמו: פח לבן אלומיניום או נירוסטה .. יש חשיבות עליונה לכל אלמנט ואלמנט ונצרכת חשיבה מוקדמת על מנת שנוכל להגיע לדיוק מושלם לצרכים המבוקשים.

דלתות של חדר הקירור

חשוב להתקין דלת אשר מספקת סגירה הרמטית בעלת מנגנון לפתיחה פנימית לצורך בטחון, בחדרי קירור בונים את הדלת עם ציריים טרומיים אשר מאפשרים להרים את הדלת ובכך למנוע את שחיקת הגומי בתחתית ולאפשר אטימות מלאה לאורך שנים ולמנוע בריחות אוויר . על כל מרכיבי החדר להיות בעלי בידוד תרמי דבר הנחוץ מאוד למניעת בריחות אוויר ושמירה על הטמפרטורה הרצויה. כמובן שגם הרצפה חייבת להיות רצפה מבודדת שתתן אטימות מוחלטת . את רצפות חדרי הקירור מייצרים בצורה מיוחדת עם ציפוי אפוקסי, רצפה זו חייבת לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר ואטימות מירבית .

לתהליך המורכב של בניית חדר קירור תעשייתי אנו עובדים על פי שלבים ברורים :

* הבנת הצרכים הנדרשים של הלקוח ושל המוצרים אותם נרצה לקרר * חשיבה על מגבלות החלל שבו נרצה לבנות את חדר הקירור * תכנון הנדסי של חדר הקירור * תהליך ייצור של חדר הקירור * התקנה ובניית החדר בחלל המבוקש * בדיקות תקינות מקיפות של כל האלמנטים * בדיקות מקיפות של איטום, לחצים, ולחות בחדר

אספקת חדרי קירור ושירותים נוספים לחדרי קירור :

* קירור וחימום מים * שוק פריזרים * בנית חדרי קירור ליקבים * בניית חדרי קירור לתעשיית המזון והחקלאות * תיקונים ואחזקה לחדרי קירור למזון * בניית חדרי קירור לתעשיית הרפואה * תיקונים ואחזקה שוטפת למכלי קירור למחלבות * מנהרות קירור * בניית חדרי קירור לפרחים * בניית חדר קירור בהתאמה אישית על פי כל צורך לשאר התעשיות או פרטיים לסיכום נוסיף שלא רק השימוש בחומרים האיכותיים ביותר הם הדבר שמכריע ! אנו מאמינים שתכנון מוקדם ונכון בכל פרוייקט הוא המפתח להצלחה שלו, בניית חדרי קירור אנו מבצעים אך ורק עם תוכנית מוקדמת על רמת המ"מ, לכל חיתוך וחיבור יש משמעות גדולה בפרויקטים מהסוג הזה ויש לעשותם בצורה מדוייקת ביותר, חברת אולימפוס נחשבת למובילה בתחום בניית חדרי הקירור בישראל בגלל שאיננו מתפשרים על ביצוע מדוייק ושימוש בחומרים האיכותיים בשוק , הכי חשוב המהנדסים ואנשי הביצוע שלנו הם הטופ בתעשיית הקירור בישראל !

אחריות מלאה בגמר ההתקנה

כל עבודה של הקמת חדרי קירור והקפאה על ידי הצוות המקצועי של מרכז השירות אולימפוס מתבצעת באחריות מלאה. לאחר סיום ההתקנה נדאג לוודא שהחדר עובד באופן תקין ונספק לכם תעודת אחריות בכתב. במקרה של תקלה – תוכלו ליצור עמנו קשר ואנחנו נדריך אתכם כיצד לפעול ובמידת הצורך נגיע אליכם ונפתור כל בעיה. לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ ראשונית לצורך הקמת חדרי הקפאה או חדרי קירור.

חייגו 6454177 – 050 וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.

חדרי הקפאה וקירור
חדרי הקפאה וקירור

בניית חדרי הקפאה

חברת אולימפוס בעלת וותק רב בתחום הקירור וההקפאה בישראל ובעלת כל התקנים האיכותיים ביותר !
כל המהנדסים והטכנאים שלנו הם מורשים לביצוע העבודות השונות, ובכך מתאפשר לנו להוביל את תחום הקירור הקפאה ומיזוג האוויר שנה אחר שנה .בניית חדרי קירור והקפאה
אנו קבלנים מורשים רשומים מספר קבלן 25917.
וספק מורשה משרד הבטחון סיווג 170 ב' מספר: 0011019048 , ובעלי תו תקן : iso 9001 האיכותי .
אנו בעלי כל הציוד הטכנולגי הכי מתקדם בתחום ותמיד נמצאים בחזית הן מהבחינה הטכנולוגית והן מבחינת הידע המקצועי, אנו מספקים ליווי מלא ושירות ברמה הגבוהה ביותר
ולכן לכל שאלה ויעוץ אנחנו כאן עבורכם !

איך בונים חדר הקפאה?

לקראת בנייה של חדר הקפאה, אנו יושבים יחד עם המהנדסים שלנו ובראשית מתמקדים בצרכים לבניית חדר ההקפאה. הדבר דורש תכנון מקדים ורמת ביצוע מדוייקת .
עניין המקצועיות במקרה הזה הוא דבר שלא כדאי להתפשר עליו, כנ"ל לגבי איכות החומרים איתם נעבוד.
וזאת כדי להגיע לחדר הקפאה איכותי וברמה גבוהה !
נו חייבים להבטיח שמירה על טמפרטורות נמוכות מאוד וכדאי גם לתכנן זאת ביעילות שצריכת החשמל לא תיהיה מופרזת.
ישנם מספר שלבים לבניית חדר הקפאה איכותי, וחשיבות עליונה לכך שהכל יתבצע בצורה מקצועית !

שלבי בניית חדר הקפאה

בחירת מימדי חדר ההקפאה – השלב הראשון הוא החלטה על מיקום וגודל חדר ההקפאה, בנוסף האם החלל תואם את הציפיות שלנו ? בהתאם לצרכי השימוש נקבל את כל ההחלטות.

רכיבי הקפאה איכותיים – בשלב השני נבחר את רכיבי הקירור שיתאימו לנו גם את אלה שנתקין בתוך החדר וגם מחוצה לו, המטרה להזרים את האוויר הקר פנימה ופליטה של האוויר החם החוצה .

מערכת פיקוד ובקרה – לאחר מכן נרכיב את מערכת הבקרה בכדי שנוכל לשלוט בתנאים השונים בחדר טמפרטורה לחות וכו …
איטום החדר – איטום החדר הוא אולי אחד השלבים הקריטיים ואנו מתחייבים לבצע זאת בצורה המקצועית ביותר, על מנת שיחידות הקירור יוכלו לקרר את החדר בצורה מהירה. ושהחדר ישמור על הקור בצורה מדוייקת.

מבחינתנו האיטום חייב להתבצע ב 100% ולבטל כל סיכוי שאפילו חצי אחוז יברח החוצה ! הן בשביל שמירה על הטמפרטורה והן בשביל שצריכת החשמל תיהיה הגיונית …

דלתות חדר הקפאה – בשלב הזה נחליט על דלתות לעיתים יש צורך בבניית 2 דלתות תלוי בצרכים ובמוצרים שאותם נרצה להקפיא ובכך יוחלט מה המבנה ומספר הדלתות היעיל ביותר .

איזה אלמנטים מרכיבים חדר הקפאה ?

חדרי הקפאה בנויים ממספר אלמנטים שונים ,שביחד יוצרים את החדר הנדרש, אשר יספק לנו בידוד מוחלט וטמפרטורה קבוע בתוך החלל המטופל. חדר הקפאה נבנה בהתאמה אישית על פי צרכינו ולפי דרישותינו,
הכוללים קירות פנאלים בעוביים משתנים 10 ס"מ 20 ס"מ 30 ס"מ וכו …,אשר מכילים חומר בידוד בדרכלל פוליאוריטן מוקצף אשר מאפשרים בידוד טרמי לאורך שנים רבות .

יחידת ההקפאה בחדר בנויה מאלמנטים שונים
בכדי למנוע היווצרות קרח בחדר בנוסף מדחסים ומפזרי קור…
על הדלתות להיות בנויות בצורה כזאת שיהיו ניתנות לפתיחה חיצונית ופנימית ושיהיה ניתנים לפתיחה ללא שחיקת הגומי בכדי לשמור על איטום מושלם לאורך זמן רב.
בנוסף חדרי ההקפאה נבנים עם מערכת פיקוד בקרה לשליטה מלאה על הפרמטרים בחדר, בכדי להתאים את הטמפרטורה בצורה מושלמת לצרכים שלנו ולבקר שאכן החדר שומר על טמפרטורה זו !

מה החשיבות של התאמת האלמנטים לחדר ההקפאה ?

כל אלמנט ואלמנט חייב להיות תואם לחדר ההקפאה ולדרישותיו .
על דלתות החדר להיות עבות מאוד בכדי שיוכלו לעמוד בעומסי הלחץ אשר מופעלים עליהן, לחצים אלה נוצרים בגלל הפרשי הטמפרטורה מחוץ ופנים חדר ההקפאה.
מפזר הקור שהתקנו חייב להיות מותאם מבחינת רוחב וגודל לחלל החדר בכדי לספק רמת קירור באופן שווה בחלל. בתוך החדר המדחסים גם הם צריכים להיות מתאימים ולעבוד בצורה אינטגראלית היחידה החיצונית (המעבה)
מיקום נכון יאפשר את פליטת האוויר החם החוצה בצורה מדוייקת. ובאשר לרצפת החדר,
על הרצפה להיות מבודדת גם היא ותואמת לצורך בכדי שתוכל למנוע בריחה של קור החוצה, מכאן ניתן להבין ששילושב נכון של כל האלמנטים יביא לרמה מדוייקת של קירור ושמירתו בחדר ההקפאה.

אנו מספקים בניית חדרי הקפאה לתעשיות שונות לכל צורך :

* חדרי הקפאה למעדניות
* בניית חדרי הקפאה לסופרים
* חדרי הקפאה מסחריים לתעשיית הבשר
* בניית חדרי הקפאה לדגים
* חדרי הקפאה לקצביות
* בניית חדרי הקפאה למלונות
* חדרי הקפאה לרשתות מזון
* בניית חדרי הקפאה לאחסון תוצרת חקלאית

ובכלל חדרי הקפאה לשאר התעשיות או למגזר הפרטי על פי התאמות לפי הצרכים המשתנים…

אולימפוס מתמחים בבניית חדרי הקפאה למגוון רחב של תעשיות כמו: תעשיית המזון, ,תעשיית החקלאות, , תעשיית הרפואה ועוד …
בניית חדרי ההקפאה על ידנו מבוצעת אך ורק בתכנון מוקדם מדוייק מאוד עם המהנדסים שלנו, והעבודה בשטח מתבצעת אך ורק בידי הטכנאים המורשים שלנו
אשר מובילים את תעשיית הקירור מזה שנים רבות, ומכאן באה בחירתנו לצרף אותם לחברתנו !

חייגו 6454177 – 050 וצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.

אברהם מור טכנאי מזגנים מוסמך - עם ניסיון של 25 שנה בתיקון מזגנים

אודות כותב המאמר אברהם מור

היי, כאן אברהם, טכנאי מזגנים מזה 25 שנה.

אני עובד מהלב ומהנשמה, כל לקוח חשוב ואני מתחייס באחריות וברצינות רבה לכל תיקון מזגנים אצלי.

אני כאן לטפל בכל בעיה ותקלה במזגן שיש לכם – מה שאני עושה באהבה כבר למעלה מ25 שנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

ביקורות מגוגל

מצא פתרון לתקלה שיש לך במזגן

צרו קשר להזמנת טכנאי מזגנים

דילוג לתוכן